عملیات اجرایی 120 واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل آغاز شد
کد خبر: 4045682
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

عملیات اجرایی 120 واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل آغاز شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل، گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام هادی در روستاهای استان اردبیل از سال جدید با جدیت آغاز شده و درصدد هستیم با آغاز عملیات اجرایی 120 واحد طرح نهضت ملی مسکن، مشکلات و موانع موجود را در این حوزه به حداقل برسانیم.

طرح نهضت ملی مسکنبه گزارش ایکنا از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل، دهم فروردین‌ماه، در دیدار با فرماندار شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام هادی در روستاهای استان اردبیل از سال جدید با جدیت آغاز شده و درصدد هستیم با آغاز عملیات اجرایی 120 واحد طرح نهضت ملی مسکن مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: توسعه و عمران روستاهای استان به ویژه شهرستان پارس‌آباد در دستور کار قرار گرفته که تمرکز ما تحقق اهداف مورد نظر در طول سال برای بهبود وضعیت موجود است که به همین منظور 60 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمران روستایی شهرستان پارس‌آباد در نظر گرفته شده که تسهیل تردد روستاییان و آسفالت‌ریزی در منطقه نیز به همین منظور مبنای کار قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی 120 واحد نهضت ملی مسکن در استان مبنای کار قرار گرفته که در تلاش هستیم نسبت به تکمیل و تحویل واحدها با کیفیت خوب اقدام کنیم که این موضوع مقاوم‌سازی مسکن روستایی و اجرای طرح‌های هادی را در استان سرعت می‌بخشد و یکی از اهداف ما بر این است که توزیع این موضوع در مناطق مختلف استان باشیم.

سبحانی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی نیز در توسعه جمعیت روستایی بایستی مبنای کار قرار گیرد که به همین منظور بنیاد مسکن برنامه‌های اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر دارد و بی‌شک اقدامات انجام یافته در این زمینه می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی اظهار کرد: تسریع در مقاوم‌سازی مسکن روستایی و اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان بسیار مهم و اساسی است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار قرار گرفته و امید می‌رود شاهد تحقق اهداف مورد نظر در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود.

انتهای پیام
captcha