همکاری۶۰۰ گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4045919
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

همکاری۶۰۰ گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان‌غربی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: این ستاد با ۶۰۰ گروه جهادی در قالب موسسات خیریه، سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های دانشجویی، رسانه و خبرنگار ارتباط تنگاتنگی در راستای محرومیت‌زدایی دارد و اقدامات موثری انجام داده است.

رضا عزتی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رضا عزتی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی، 11 فروردین در نشست با جمعی از گروه‌های جهادی مرکز استان اظهار کرد: هم‌افزایی میان گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی توانسته در راستای محرومیت‌زدایی در روستا‌ها و برخی از شهرهای استان اقدامات خوبی انجام دهد و  رابطه این نهاد انقلابی با گروه‌های جهادی موجب تحولات چشم‌گیری در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال امسال، گروهای جهادی در خصوص تولید و اشتغال دغدغه‌های زیادی دارند و سال‌ها است که در همین راستا فعالیت می‌کنند.

عزتی گفت: این ستاد با  ۶۰۰ گروه جهادی در قالب موسسات خیریه، سازمان‌های مردم نهاد، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های دانشجویی، رسانه و خبرنگار ارتباط تنگاتنگی در راستای محرومیت‌زدایی دارد و اقدامات موثری انجام داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی بیان کرد: امروزه گروه‌های جهادی با روحیه بسیجی و تفکر انقلابی در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی گام برداشته و در تمامی عرصه‌ها حضور فعال، چشمگیر و موثری دارند.

وی ادامه داد: در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان‌غربی با وجود معاون اجتماعی جوان و پای کار، سازوکار جدید و دقیقی از فعالیت‌ها تعریف شده تا بتوانیم از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در رفع محرومیت مناطق محروم به خوبی استفاده کنیم.

‌عزتی تصریح کرد: جریان پیوستگی جهادگران با گروه‌های مردمی و دستگاه‌های انقلابی فرصتی مهم در رشد و توسعه مناطق محروم است و گروه‌های جهادی بدون بروکراسی اداری و کاغذبازی در هر نقطه‌ای که احساس نیاز کنند، ورود می‌کنند و فعالیت‌های ماندگاری را برجا می‌گذارند.

وی گفت: این ستاد در حمایت از گروه‌های عرصه جهاد تلاش می‌کند و ایجاد تعامل سازنده بین گروه‌های جهادی، مردمی و سازمان‌های مختلف یکی از اهداف راهبردی مطروحه از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی است که در آینده نشست‌های بیشتری در خصوص هم‌فکری برای اقدامات صورت می‌گیرد.

احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در این جلسه بیان کرد: فعالیت گروهای جهادی ستاد نظام‌مند و براساس نقشه جامع مناطق در استان صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: گروه‌های جهادی باید مانند یک شبکه منسجم با هم ارتباط داشته باشند و همدیگر را پیدا کنند و برای حرکت‌های جهادی در سطح استان با همکاری و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی درمحورهای ساخت مسکن برای ابراهیمی عنوان کرد: نشست‌های صمیمی و هم‌فکری میان گروهای جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام توسط معاونت اجتماعی برنامه‌ریزی شده و ماهانه با جمعی از نمایندگان گروه‌های جهادی در قالب گروهای خیریه، هیئت‌های مذهبی، موسسات دانشجویی با مدیرکل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha