کمیته مسکن محرومین در استان قزوین راه‌اندازی شود
کد خبر: 4049925
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

کمیته مسکن محرومین در استان قزوین راه‌اندازی شود

استاندار قزوین گفت: در حوزه مسکن محرومین باید بادقت نظر بیشتری پیگیری شود، به‌منظور جلوگیری از موازی‌کاری در روند مسکن محرومین باید کمیته مسکن محرومین در استان قزوین راه‌اندازی شود.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، صبح امروز 27 فروردین 1401 در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: هم‌افزایی اعتبارات دهیاری‌ها با اقدامات بنیاد مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است و این امر باید توسط دفتر روستایی استانداری و بنیاد مسکن استان موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: در زمینه مسکن روستایی باید بین نهادهایی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و برخی از دستگاه‌ها که در این زمینه فعالیت می‌کنند همگرایی ایجاد شود.

بنا بر اعلام روابط‌عمومی استانداری قزوین، این مسئول اظهار کرد: در این زمینه بنیاد مسکن باید ابتکاراتی داشته باشد و با ارائه راهکارهای مختلفی منجر به اثرگذاری هرچه بیشتر در حوزه فعالیتی خود شود.

وی بیان کرد: حوزه مسکن محرومین باید بادقت نظر بیشتری پیگیری شود، به‌منظور جلوگیری از موازی‌کاری در روند مسکن محرومین باید کمیته مسکن محرومین در استان قزوین راه‌اندازی شود، راه‌اندازی مجمع خیرین مسکن‌ساز در استان از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه نیز باید اقدامات و برنامه‌ریزی جدی‌تری صورت بگیرد.

انتهای پیام
captcha