جهاد تبیین؛ رسالت بسیجیان در فضای مجازی
کد خبر: 4050387
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

جهاد تبیین؛ رسالت بسیجیان در فضای مجازی

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: فضای مجازی در حال حاضر به حال خود رها شده و دشمن و ایادی آنها در داخل کشور هر کاری که می‌خواهند در این بستر انجام می‌دهند، در این راستا این بسیجیان هستند که باید جهاد تبیین راه انداخته تا نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه همدان، سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع بسیجیان حوزه شهیدان حاج بابایی شهر مریانج، اظهار کرد: وظیفه بسیج و سپاه ورود در بسیاری از عرصه‌هایی که در جامعه دیده می‌شود، نیست، ولی زمانی که می‌بینند، مسئولان ذی‌ربط کارشان را به‌خوبی انجام نمی‌دهند وارد میدان می‌شوند.

وی گفت: در کشور ما بحران آب بیداد می‌کند، اما مسئولان به جای چاره‌اندیشی در خواب غفلت به سر می‌بردند و اکنون این بسیج است که برای حل این موضوع و در بحث مسکن و ساخت منزل در جاهای مختلف وارد شده و این کار را بدون هیچ ادعایی و حتی با هزینه شخصی انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اکنون در جنگ ترکیبی با دشمن هستیم و یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌های دشمن در این جنگ استفاده از فضای مجازی جهت تخریب اذهان عمومی است و در بسیاری از زمینه‌ها نیز از غفلت ما استفاده کرده و موفق شده‌اند.

حسینی افزود: فضای مجازی در حال حاضر به حال خود رها شده و دشمن و ایادی آنها در داخل کشور هر کاری که می‌خواهند در این بستر انجام می‌دهند، در این راستا این بسیجیان هستند که باید جهاد تبیین راه انداخته تا نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی در پایان گفت: یکی از اقدامات مهمی هم که باید توسط عموم مردم و بسیجیان پیگیری شود، احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است که مطمئناً جلوی بسیاری از چالش‌ها و بحران‌های احتمالی را خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha