ابتلای ۵۴ نفر به کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4050531
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

ابتلای ۵۴ نفر به کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ نفر به کرونا در استان مبتلا شدند که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به ۳۵۷ هزار و ۸۱ نفر رسید.

محمدامین ولی‌زاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربیمحمدامین ولی‌زاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ نفر به کرونا در استان مبتلا شدند که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به ۳۵۷ هزار و ۸۱ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت دو تن از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست داد که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به هفت هزار و ۵۵۸ نفر است و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی ۲۱۶ نفر شد و هم‌ اکنون ۱۶۲ نفر مشکوک به بیماری وجود دارد و ۲۱ تن با دستگاه ونتیلاتور تنفس و ۶۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، بیان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۳۵۷ هزار و ۸۱ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: در طول این مدت یک نفر در ارومیه و یک نفر در ماکو جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

ولی‌زاد تصریح کرد: شهرستان‌های پلدشت و شاهین دژ قرمز، شهرستان‌های چایپاره و خوی نارنجی، شهرستان‌های ماکو، شوط، چالدران، سلماس، ارومیه، اشنویه، نقده، میاندوآب و پیرانشهر زرد و شهرستان‌های مهاباد، تکاب، بوکان و سردشت نیز به رنگ آبی کرونایی هستند.

انتهای پیام
captcha