دولت با انتخاب‌ مسئولان جدید، شعار تغییر را عملی کند
کد خبر: 4051656
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

دولت با انتخاب‌ مسئولان جدید، شعار تغییر را عملی کند

امام‌جمعه میاندوآب گفت: مردم به دولت قوی و سید محرومان رأی داده‌اند تا شاهد تغییر باشند نه اینکه بعد از هشت ماه نیز یک مسئول جابه‌جا نشود. دولت قوی باید با انتخاب‌های قوی، شعار تغییر را عملی کند که متأسفانه هشت ماه زمان سپری شده و این نگران‌کننده است.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، دوم اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه مردم به تغییر و تحول رأی داده‌اند، اظهار کرد: مردم منتظر هستند تا جلوی گرانی، اختلاف، انسان‌های غیرمسئول و کسانی که به جان مردم افتاده و روز به روز سفره مردم را کوچک می‌کنند و غول‌های مافیایی که به حرف هیچ‌کس گوش نمی‌کنند، گرفته شود.

وی افزود: مردم به دولت قوی و سید محرومان رأی داده‌اند تا شاهد تغییر باشند نه اینکه بعد از هشت ماه نیز یک مسئول جابه‌جا نشود، دولت قوی باید با انتخاب‌های قوی، شعار تغییر را عملی کند که متأسفانه هشت ماه زمان سپری شده و این نگران‌کننده است.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید قوی انتخاب شوند، ادامه داد: مدیرکلی که اختیار تغییر یک مسئول را ندارد، چرا منصوب شده است، دولت‌مردان باید مانند رئیس‌جمهور تصمیم انقلابی اتخاذ کنند و شبانه‌روز در خدمت مردم باشند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی، ناتوی فرهنگی و چهره‌سازی و جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای بوده و در این راستا تلاش می‌کند، گفت: دشمن هر چه قدر هم قوی باشد اما اگر ما از ولایت تبعیت کنیم و با ولایت همراه باشیم، دشمن نمی‌تواند مسلط شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با بیان اینکه ما عزت، امنیت و اقتدار و آرامش خود را مدیون سبزپوشان سپاهی و پاسداران ولایت هستیم، تصریح کرد: سبزپوشان پاسدار ولایت در جبهه مقاومت از حریم نظام و انقلاب و ولایت دفاع کردند تا اقتدار و عزت ایران اسلامی را اثبات کنند.

وی با بیان اینکه حب علی رمز سعادتمندی است، یادآور شد: آیات زیادی در شأن و فضیلت امیرالمؤمنین(ع) وارد شده و این نشان‌دهنده جایگاه و شخصیت منحصر به فرد ایشان است.

انتهای پیام
captcha