مسئولان حضور پررنگی در مساجد داشته باشند
کد خبر: 4051669
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

مسئولان حضور پررنگی در مساجد داشته باشند

امام‌جمعه مهاباد گفت: شهادت حضرت علی(ع) در مسجد نشان‌دهنده جایگاه مساجد در اسلام است و مسئولان جمهوری اسلامی نیز به مانند ایشان و پیامبر اسلام(ص) باید حضور فعال‌تری در مسجد و نماز جماعت داشته باشند.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام معروفی، امام‌جمعه مهاباد، ۲ اردیبهشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهاباد با اشاره به حادثه آتش زدن قرآن کریم در سوئد اظهار کرد: انجام چنین کاری در ماه مبارک رمضان باعث جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان جهان شده است که همگی باید در برابر چنین اقدامات توهین‌آمیزی متحد شده و جواب محکمی به توهین‌کنندگان دهند.

وی افزود: زمانی که به کتاب مشترک مسلمانان توهین می‌شود نیاز است که همه آنها با هر دیدگاه و اعتقادی متحد شده و اقدام قاطعی را انجام دهند تا بار دیگر شاهد رخ دادن چنین حوادثی نباشیم.

امام‌جمعه مهاباد ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس ادامه داد: هر ساله در آستانه روز قدس رژیم صهونیستی جنایات بر اهل مردم مظلوم فلسطین و بی‌حرمتی به بیت‌المقدس را افزایش می‌دهد و این کار در حالی صورت می‌گیرد که برخی کشورهای مسلمان به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

وی با انتقاد از معیارهای دوگانه کشورهای غربی در حمایت از دموکراسی و حقوق بشر عنوان کرد: کشورهای غربی دفاع مسلمانان از خاک و کشور خود را یک اقدام تروریستی می‌دانند اما دفاع مردم اوکراین از کشورشان را یک کار قهرمانه توصیف می‌کنند.

ماموستا امامی ضمن تسلیت به فرا رسیدن سال‌روز ضربت خوردن حضرت علی(ع) در محراب مسجد کوفه خاطرنشان کرد: شهادت ایشان در مسجد نشان‌دهنده جایگاه مساجد در اسلام است و مسئولان جمهوری اسلامی نیز به مانند ایشان و پیامبر اسلام(ص) باید حضور فعال‌تری در مسجد و نماز جماعت داشته باشند.

 

 

انتهای پیام
captcha