کمک 2 میلیارد ریالی ستاد دیه آذربایجان‌غربی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بوکان
کد خبر: 4052043
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

کمک 2 میلیارد ریالی ستاد دیه آذربایجان‌غربی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بوکان

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۳۵۰ زندانی با محکومیت جرایم غیرعمد برای آزادی، چشم انتظار کمک‌های خیران و مردم نوع‌دوست در این استان هستند، و به صورت علی‌الحساب دو میلیارد ریال توسط ستاد دیه استان به شهرستان بوکان کمک شده تا برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه شود.

آزادی زندانیان غیر عمد به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مجتبی محمدی، مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی چهارم اردیبهشت در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان در بوکان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۲۵ مراسم جشن گلریزان در استان با حضور خیرین برگزار می‌شود و تاکنون از این تعداد ۱۲ جشن گلریزان برگزار شده است.

وی افزود: مابقی جشن‌های گلریزان نیز در شهرستان‌های مختلف استان در ایام ماه مبارک رمضان با حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد و تاکنون بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سطح استان در آیین‌های جشن گلریزان خیران کمک کردند.

محمدی بیان کرد: امسال ۳۵۰ زندانی با محکومیت جرایم غیرعمد برای آزادی، چشم انتظار کمک‌های خیران و مردم نوع‌دوست در این استان هستند، و به صورت علی‌الحساب دو میلیارد ریال توسط ستاد دیه به این شهرستان کمک می‌شود تا برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه شود.

وی ادامه داد: مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان بوکان در جشن گلریزان این شهرستان استقبال چشمگیری کردند و هر مبلغی که توسط خیران در جشن‌های گلریزان جمع آوری شود، معادل آن نیز توسط ستاد دیه برای زندانیان جرایم غیر عمد آن شهرستان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سال گذشته نیز ۴۷۸ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان بوکان پرداخت شد و در حال حاضر ۲۱ زندانی جرایم غیرعمد در بوکان با بدهی ۴.۵ میلیارد تومان وجود دارد که چشم انتظار کمک خیران برای آزادی از زندان هستند.

انتهای پیام
captcha