رژیم صهیونیستی سدی برابر اتحاد مسلمانان است
کد خبر: 4052821
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

رژیم صهیونیستی سدی برابر اتحاد مسلمانان است

امام‌جمعه پیرانشهر با بیان اینکه در عالم اسلام قدس محور وحدت است، گفت: جهان اسلام هرگز نمی‌تواند راه هدایت را پیش بگیرد مگر اینکه غده سرطانی صهیونیستی را از بین ببرد و استعمار بزرگترین مانع را برای اشغال جهان اسلام، جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

ماموستا مصطفی محمودی، امام‌جمعه پیرانشهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ماموستا مصطفی محمودی، امام‌جمعه پیرانشهر 6 اردیبهشت در مراسم افطاری وحدت اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه شهادت امام علی(ع) بوده و او شخصیتی بی‌نظیر است و در این ماه به دست شقی‌ترین انسان‌ها یعنی خوارج به شهادت رسید، این فرقه گمراه شب و روز سر به سجده می‌گذاشتند اما کر و کور و لال بودند و اگر خباثت آن‌ها نبود اسلام به همه دنیا تسلط می‌یافت و تنها کسی که می‌توانست در برابر آن‌ها بایستد امام علی(ع) بود.

وی افزود: در عالم اسلام قدس محور وحدت است چراکه امروز کفر روی اشغال کردن آن متمرکز شده و این امر یک ضربه مهلک بر جهان اسلام است و جهان اسلام هرگز نمی‌تواند راه هدایت را پیش بگیرد مگر این که غده سرطانی صهیونیستی را از بین ببرد و استعمار بزرگترین مانع را برای اشغال جهان اسلام، جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

امام‌جمعه پیرانشهر تصریح کرد: اعراب مرتجع به عالم اسلام خیانت کردند و جهان کفر و استعمار با هم‌دستی هم رژیم صهیونستی را به قدس آوردند تا در جهان اسلام تفرقه ایجاد کنند و اختلاف‌های امروز نتیجه حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است و متاسفانه سران کشورهای مرتجع عرب به‌خاطر ترس از اسلام با این کشور جعلی رابطه دوستی برقرار می‌کنند.

وی ادامه داد: کشورهای مرتجع عرب از ترس این که ملت‌های‌شان قیام کنند و انقلاب اسلامی را در آن کشورها ایجاد کنند، به جهان کفر پناه بردند و هر کسی با کافر دست دوستی بدهد، خود نیز کافر است و رهبر انقلاب بشارت داده‌اند که در کمتر از 25 سال آینده اسرائیل نابود خواهد شد و البته منظور نابودی جهان یهود نیست بلکه منظور رهبر انقلاب از بین رفتن دولت جعلی اسرائیل است و باید سرنوشت فلسطینی‌ها به دست مردمانشان تعیین شود.

ماموستا محمودی بیان کرد: هر روز مسلمانان به دست رژیم غاصب شکنجه و اذیت می‌شوند و مسلمانان با دیدن این صحنه‌ها دلشان به درد می‌آید، از خداوند متعال می‌خواهیم که با دوام  و قدرت بخشیدن به انقلاب اسلامی ریشه صهیونیسم را برکند.

دشمن اعتقادات را هدف گرفته است

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پیرانشهر گفت: جهاد تبیین و وحدت کلمه کلیدواژه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بوده و جهان اسلام امروز در یک جنگ نابرابر قرار دارد و در جلوی چشم همه، اروپایی‌ها که ادعای حقوق بشر دارند کتاب مقدس قرآن کریم را آتش می‌زنند و این نشانگر ترس آن‌ها از قدرت اسلام و قرآن است.

وی اضافه کرد: مشکل دشمن یک مذهب نیست، بلکه از اسلام می‌ترسند و لذا می‌بینیم نقشه‌های مختلفی برای اشغال کشورهای اسلامی کشیدند و  پاکستانی که بیش از 250 میلیون جمعیت دارد در کمتر از یک شب نخست وزیرش به دست غرب تغییر پیدا می‌کند بنابراین جهاد تبیین وظیفه همه ما و روحانیت شیعه و سنی برای افشای چهره دشمن محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام رهبر افزود: دشمن امروز مسائل اعتقادی را هدف قرار داده و آن را به مسائل اقتصادی گره می‌زند و لازم است برای تقویت بنیه‌های اعتقادی تلاش خود را مضاعف کنیم.

تبیین ابعاد مختلف دین اسلام

در ادامه این جلسه ماموستا عمر شریفی، مسئول حوزه علمیه صلاح‌الدین ایوبی پیرانشهر گفت: مسجدالاقصی جزو مقدسات مسلمانان است و قبل از مکه مکرمه مسجدالاقصی قبله مسلمانان بود و امروز باید به دست مسلمانان آزاد شود و بزرگان ما برای آن قدم برداشتند و وظیفه ما هم این است که در این راستا قدم برداریم.

وی اضافه کرد: خداوند متعال ولی انسان‌ها است و آن‌ها را هدایت می‌کند و به ما هشدار می‌دهد که  اگر از هوا و هوس‌های یهود و مسیحیت تبعیت کنیم از هدایت الهی بی‌نصیب خواهیم ماند و باید با اطاعت از خداوند در جهت آزادی قدس و خلاص این مکان مقدس از دست استعمار تلاش کنیم.

ماموستا شریفی افزود: حمله به وحدت مسلمین، بنیان‌ خانواده‌ها و امنیت جهان اسلام از اهداف دشمن بوده و پیامبر اکرم(ص) 13 سال در مکه آیات قرآن را به مردم تبیین کرد و امروز وظیفه ما است که ابعاد مختلف دین مبین اسلام را به مردم تبیین کنیم تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام
captcha