مبارزه با صهیونیست‌ها؛ مهم‌ترین عرصه جهاد
کد خبر: 4053541
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

مبارزه با صهیونیست‌ها؛ مهم‌ترین عرصه جهاد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: در حال حاضر یکی از عرصه‌های مهم جهاد، مبارزه با صهیونیست‌ها و اربابان آن‌ها است و امروز نیز شاهد بودیم ملت ایران وظیفه جهادی خود را به درستی انجام دادند.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نهم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: امروزه برخی افراد مدعی هستند قدس به ما ارتباطی ندارد اما قدس و سرزمین فلسطین در سوره مبارکه مائده یک سرزمین مقدس معرفی شده است، در سوره مبارکه اسراء نیز خداوند از مسجدالقصی به عنوان یک سرزمین مبارک یاد می‌کند.

نکونام افزود: یهودیان دارای روحیه‌ نژادپرستانه هستند و اعتقاد دارند که روی زمین حرف آن‌ها حاکم و بهشت سهم آنان خواهد شد اما خدا در قرآن پاسخ دندان‌شکنی به آن‌ها می‌دهد و می‌فرماید قدس متعلق به مسلمانان و بیت المقدس از آن اسلام است که تایید این موضوع نیز آیات قرآنی است.

وی با اشاره به جنایاتی همچون کودک‌کشی، آوارگی، تجاوز و غیره در سرزمین‌های اشغالی، ادامه داد: در حال حاضر یکی از عرصه‌های مهم جهاد، مبارزه با صهیونیست‌ها و اربابان آن‌ها است و امروز نیز شاهد بودیم ملت ایران وظیفه جهادی خود را به درستی انجام دادند.

نکونام بیان کرد: امروز شاهد قیام یکپارچه ایران اسلامی بودیم و ملت ایران حمایت خود از فلسطین را اعلام داشتند و این یقین وجود دارد که به فضل پروردگار استکبار و صهیونیست برچیده خواهد شد چرا که با برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۹۰ کشور جهان علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل ترس و وحشت صهیونیست‌ها را فرا گرفته و این هراس راهی جز ترک سرزمین‌های مقدس مسلمانان برای آن‌ها باقی نخواهد گذاشت.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه رمز موفقیت در همه کارها گره زدن آن با خدا است، اضافه کرد: عبادت، جهاد، خدمت در ادارات، کار، خانواده و غیره باید از ایمان نشأت بگیرد اما متأسفانه امروز شاهد برخی سستی‌ها و ترک فعل در ادارات هستیم در صورتی که درحال حاضر کشور و چهارمحال و بختیاری به کار جهادی نیازمند هستند.

وی تصریح کرد: دولتی انقلابی با رأی مردم روی کار آمده است و انتظار می‌رود  اقدامات مؤثری در رفع مشکلات مردم انجام شود چراکه فرصتی کم‌نظیر در اختیار دولت قرار دارد اما بهره نبردن از این فرصت‌ها خسارات و زیان‌های بزرگی در پی دارد.

نکونام با اشاره به ۱۲ اردیبهشت و سالروز شهادت آیت الله مطهری، یادآور شد: این شهید بزرگوار الگوی تمام عیاری برای جامعه و به‌ویژه برای معلمان است و معلمی که از شهید مطهری الگو گیرد درس را با اخلاق، انسانیت و دین تلفیق می‌کند و معجونی از دانش و دین و اخلاق به دانش‌آموزان خود ارائه می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر است و امروزه اشتغال و تولید یکی از مسائل مهم در کشور محسوب می‌شود و به همین دلیل لازم است مسائل ذکرشده مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اهمیت اجتماعات مردم از ابتدای انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: اجتماعات دوران انقلاب، انقلاب را پیروز نگه داشت و پس از آن نیز موجب خنثی شدن فتنه‌های گوناگون در کشور شد همچنین اجتماعات در نمازهای جمعه انقلاب را زنده نگه داشت، متأسفانه کرونا این اجتماعات را از هم پاشید که لازم است برای تقویت مجدد آن‌ها تلاش کرد.

انتهای پیام
captcha