حاصل عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پشیمانی است
کد خبر: 4053597
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

حاصل عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پشیمانی است

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: اینکه رژیم صهیونیستی به فکر این است که برخی کشورهای مرتجع را با خود همراه کند نشان‌ دهنده پوسیدن این رژیم از درون است و آن‌هایی که امروز به دنبال ایجاد رابطه عادی با اسرائیل هستند پشیمان خواهند شد.

ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه، ۹ اردیبهشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با بیان این که وحدت اساس جامعه اسلامی است، اظهار کرد: یکی از محورهای وحدت مسئله فلسطین و موضوع بیت‌المقدس است و باید همه مسلمانان برای آزادی و رهایی آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی افزود: علت اصلی تاکید امت اسلامی بر مسئله فلسطین این است که موضوع فلسطین از صدر اسلام تاکنون از مباحث اصلی بوده است و این سرزمین در صدر اسلام به دست مسلمانان فتح شد اما در اثر غفلت امت، دوباره توسط صلیبی‌ها اشغال شد و آنها جنایات بی‌شماری علیه مسلمین انجام دادند و هفتاد هزار مسلمان را از دم تیغ گذراندند.

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه ادامه داد: متاسفانه خصومت‌هایی که صهیونیزم بین‌الملل بر علیه امت اسلامی داشت، در صدد اشغال این خاک مسلمانان برآمد و تقاص خون یهودی‌هایی که به دست اروپایی‌ها ریخته شد بود، را از امت اسلامی گرفتند.

وی عنوان کرد: خاک و سرزمین فلسطین یکی از مهم‌ترین قضایای امت اسلامی است و وظیفه همه ماست تا تمام تلاش خود را در جهت آزادی این خطه از خاک اسلام به کار بگیریم.

 ماموستا کلشی‌نژاد گفت: استکبار جهانی با تسلط بر خاک فلسطین آن‌ها را از سرزمین خود آواره کرد و امروز هم در معادلات بین‌المللی اجازه اظهار نظر به ملت فلسطین را نمی‌دهند و با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود، شب  و روز علیه مردم این کشور لجن‌پراکنی می‌کنند.

وی تاکید کرد: اینکه رژیم صهیونیستی به فکر این است که برخی کشورهای مرتجع را با خود همراه کند نشان‌ دهنده پوسیدن این رژیم از درون است و آن‌هایی که امروز به دنبال ایجاد رابطه عادی با اسرائیل هستند پشیمان خواهند شد چرا که وعده الهی بر حق است و حکام و دولت‌های اسلامی و منطقه جواب دندان‌شکنی از امت اسلامی دریافت خواهند کرد

ماموستا کلشی‌نژاد کفت: جایگاه جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین، یکی از پراهمیت‌ترین، پررونق‌ترین و برجسته‌ترین جایگاه‌ها است و جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، از حمایت مادی و معنوی در رابطه با دفاع از مردم مظلوم فلسطین دریغ نکرده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه به سبب همین نگاه‌ها و حمایت‌ها در اوج ناامیدی که برای ملت مظلوم فلسطین در سالیان گذشته وجود داشت، جبهه مقاومت دوباره احیا شد و قدرت و انرژی گرفت.

 

انتهای پیام
captcha