اعضای شورای شهر برای آبادانی منطقه تلاش کنند
کد خبر: 4053610
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

اعضای شورای شهر برای آبادانی منطقه تلاش کنند

امام‌جمعه سردشت گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید با تمام توان خود براساس اعتمادی که مردم به آنها کرده‌اند در راستای آبادانی و توسعه منطقه خود تلاش کنند.

ماموستا محمد واوی امام جمعه سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا محمد واوی، امام‌جمعه سردشت، ۹ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: بیت‌المقدس قبله‌گاه نخست مسلمین اکنون نقطه اتحاد انسجام امت اسلامی در برابر دفاع از مظلومین شده و همه مسلمانان را حول یک محور جمع کرده است.

وی افزود: قدس شریف قلب تپنده جهان اسلام است که از جایگاه رفیعی در بین مسلمانان برخوردارست، بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امام راحل (ره) برای حمایت و پشتیبانی از حقوق همه مظلومین جهان خصوصا مردم مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با نام روز قدس نامگذاری کرد که این یادگار هرگز فراموش نخواهد شد .

امام‌جمعه سردشت ادامه داد: اسراییل غاصب و کودک کش امروز تلاشش پیوند و ارتباط با کشورهای اسلامی است تا مابین آنها  تفرقه ایجاد کند که تا حدودی هم موفق شده است ولی مردم این کشورهای اسلامی به این ارتباط و پیوند هیچ اعتقادی ندارند.

ماموستا واوی در ادامه ضمن تبریک روز شوراها گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید با تمام توان خود براساس اعتمادی که مردم به آنها کرده‌اند در راستای آبادانی و توسعه منطقه خود تلاش کنند .

 

انتهای پیام
captcha