احسان لبخند گروه جهادی حیان و جواد‌الائمه در زنجان
کد خبر: 4055775
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

احسان لبخند گروه جهادی حیان و جواد‌الائمه در زنجان

مسئول گروه جهادی حیان گفت: قرارگاه جهادی حیان با همکاری گروهی از دانشجویان بسیجی دندانپزشکی و قرارگاه جوادالائمه در نظر دارد که طرح خدمات رایگان دندانپزشکی را تحت عنوان لبخند احسان در مناطق حاشیه‌ای زنجان اجرا کند.

دندانپزشکی

علیرضا آقامرادی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با طرح‌های جهادی بسیج دانشجویی، اظهار کرد: تیم خدمات پزشکی و درمانی بسیج دانشجویی شامل ۱۵۰ نفر هستند که در بخش دندانپزشکی حدود ۱۵ دانشجو استاد دندانپزشکی و بسیجی در آن حضور دارند.

وی به نواحی هدف برای ارائه خدمات داندانپزشکی اشاره کرد و افزود: مناطق هدف این خدمات شامل کوی فاطمه، فلسطین و وحدت هستند که طبق برنامه پنجشنبه و جمعه هفته جاری مورخ ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه در منطقه کوی فلسطین خدمات‌رسانی در این مناطق انجام خواهد شد و به سایر مناطق هفته‌های آتی رسیدگی می‌شود. همچنین عمده این خدمات به دلیل مشغله دانشجویان در روزهای آخرهفته انجام می‌شود.

مسئول گروه جهادی حیان با شرح جزئیات خدماتی که انجام خواهد شد، بیان کرد: این خدمات اجرایی شامل ترمیم‌های آمالگام و کامپوزیت و همچنین کشیدن دندان خواهد بود. بخشی از هزینه خدمات دندانپزشکی و تجهیزات لازم را ستاد اجرایی فرمان امام و بخشی دیگر توسط خیرین استانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان پرداخت می‌شود.

این مسئول افزود: امیدواریم در صورت استقبال و همچنین تامین هزینه‌های مربوطه، اجرای این دسته از طرح‌های جهادی پزشکی و درمانی را بتوانیم ادامه بدهیم.

انتهای پیام
captcha