معرفی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4056440
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

معرفی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی

در این مراسم رسول خداویردی‌وند کشتیبان به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی و دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه معرفی و از زحمات سیروس یوسفی خاتونی نیز در زمان تصدی این مسئولیت تجلیل شد.

معرفی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد مختارزاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی 21 اردیبشت در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و سابق این دانشگاه اظهار کرد: اگر فردی بخواهد رفتار و منش خود را تغییر دهد باید این تغییر در دل و جان او به وجود آید و همه ما نیازمند استاد و موعظه هستیم ولی تا خودمان واعظ خودمان نباشیم تغییر نخواهیم کرد و برای تغییر باید به نفس خودمان رجوع کنیم.

وی افزود: در طول تاریخ پیامبران و معصومانی در میان مردم بودند و آن‌ها را هدایت و راهنمایی می‌کردند ولی هیچ تغییری در بسیاری از این افراد ایجاد نشد چون آن‌ها از درون خواستار ایجاد تغییر نبودند.

مهدی دستگردی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این جلسه بیان کرد: نباید فراموش کرد که چه رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌هایی در جبهه‌های جنگ اتفاق افتاد تا ما امروز بتوانیم خدمت رسان مردم باشیم.

وی ادامه داد: ما باید با تلاش یکدیگر را تقویت کنیم چرا که این امر موجب پیشرفت یک سیستم و کشور خواهد شد و بیانیه گام اول به همت جوانان این مرز و بوم با قدرت و قوت در موضوعات مختلف پیش رفت و گام دوم انقلاب نیز متکی به قدرت جوانان هست و جوانان به ویژه دانشجویان موتور پیش‌ران آن هستند و این نشان می‌دهد که ارزش کار ما دانشگاهیان چقدر بالا  است.

دستگردی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا ازایده‌های دانشجویی حتی ایده‌های کوچک نیز حمایت و آن را بزرگ کنیم و شعار ما می‌توانیم را به دانشجویان و صاحبان این ایده‌ها انتقال دهیم تا ضمن رسیدن به خودباوری کامل این ایده‌ها نیز تبدیل به محصول شوند و گرهی از مشکلات کشورمان را باز کنند.

سیروس یوسفی خاتونی، رئیس سابق دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه این مراسم گفت: خداوند توفیق داد تا مدتی در خدمت دانشجویان و کارکنان این دانشگاه باشم که امیدوارم در این مسئولیت موفق و مفید بوده باشم و من از تمامی همکاران و دانشجویان که در این مدت مرا همراهی کردند سپاسگزاری می‌کنم و از امروز نیز در کنار دکتر خداویردی‌وند کشتیبان هستیم و ایشان را یاری و کمک می‌کنیم.

وی افزود: نیروی انسانی و مسئولین سیال و در رفت و آمد هستد و مسئولیت‌ها نیز مانند دوی امدادی است و باید در جایی پرچم را به هم تیمی خودمان بدهیم تا مسیر را ادامه دهد ولی آنچه که باقی می‌ماند خود دانشگاه و عملکرد مسئولین است.

رسول خداویردی‌وند کشتیبان، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه این مراسم عنوان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر دانشگاه، بیانیه گام دوم انقلاب ایشان، نهضت جهادی تبیین و همچنین مسئله دانشگاه اسلامی بسیار مهم است و این موارد جزو فرامین مقام معظم رهبری بوده و ما نیز وظیفه داریم تا این چهارچوب را در فضای کلی رعایت کنیم و در دستور کار خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: شعار و کلید واژه من برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان دانشگاه خلاق، تحول گرا و مهارت زاست و برای تحقق این شعار تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد.

خداویردی‌وند کشتیبان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای یک دانشگاه مهارت آفرین و کار آفرین است و باید راهبردش را نیز همین قرار داده و محور دانشگاه‌های دیگر باشد و ما هم در امر اشتغال زایی و دانش بنیان باید در سطح استان پیشرو باشیم و رمز تحقق این مهم همدلی و مشارکت است.

در این مراسم رسول خداویردی‌وند کشتیبان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی و دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه معرفی و از زحمات سیروس یوسفی خاتونی نیز در زمان تصدی این مسئولیت تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha