تجلیل از جهادگر پیشکسوت آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قریشی
کد خبر: 4063485
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

تجلیل از جهادگر پیشکسوت آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قریشی

همزمان با میلاد امام رضا(ع) از جهادگر پیشکسوت آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قریشی، نماینده سابق ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تجلیل شد.

آیت‌الله سید علی اكبر قریشی،نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، مراسم تجلیل از آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی، جهادگر پیشکسوت استان 21 خرداد در ارومیه برگزار شد.

آیت‌الله سیدعلی‌اكبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم اظهار کرد: فعالان بخش كشاورزی در خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی را ایفا می‌كنند و هر عملی كه باعث خدمت‌رسانی و گشایش مشكلات مردم شود به منزله عبادت خدا محسوب می‌شود.

وی افزود: انسان باید در همه كارها نیت خیر داشته باشد و نیت و انگیزه انجام هر عملی از خود عمل مهمتر است و از فعالیت‌های مدیران و كاركنان این سازمان در سال گذشته قدردانی می‌کنم و كمک و خدمت‌گزاری به مردم در مناطق محروم و روستاها و تلاش در جهت آبادانی روستاها توفیقی الهی است كه در راستای تحقق این امر باید با تمام توان تلاش كرد.

آیت‌الله قریشی ضمن تبریک ولادت هشتمین اختر تابنک امامت و ولایت امام رضا(ع) بیان کرد: زیارت امام رضا(ع) حال خوشی را نصیب زائران می‌کند از آثار و برکات زیارت امام رضا(ع) آن است که باعث آمرزش گناهان ما می‌شود و سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین می کنیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم از تلاش‌ها و زحمات جهادگر پیشکسوت عالم دانشمند آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قریشی، نماینده سابق ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha