جهاد تبیین؛ ابزاری کارآمد برابر جنگ ترکیبی دشمنان
کد خبر: 4063644
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

جهاد تبیین؛ ابزاری کارآمد برابر جنگ ترکیبی دشمنان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جهاد تبیین ابزاری کارآمد برابر جنگ شناختی دشمنان است، گفت: ارتقای آگاهی و بصیرت مردم و مسئولان در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان اهمیت بسیاری دارد.

سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، 22 خرداد در مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) اظهار کرد: امروز دشمن با فشار حداکثری در صدد مأیوس کردن ملت ایران از همراهی با انقلاب است و برای رسیدن به این هدف نیز از هر ابزار، شیوه و توطئه‌ای استفاده می‌کند و همان‌طور که اخیراً نیز شاهد آن هستیم با به راه انداختن جنگ ترکیبی و شناختی باورها و اعتقادات مردم کشورمان را نشانه گرفته است.

وی افزود: دشمن به خوبی می‌داند که در جنگ سخت هیچ موفقیتی به دست نخواهد آورد بنابراین به جنگ نرم روی آورده تا با شبیخون فرهنگی ملت ایران را نسبت به مسائل و باورهای دینی که اساس و ارکان انقلاب اسلامی ایران است بی‌تفاوت و آن‌ها را با اهداف خود هم‌سو کند.

سرهنگ وحیدی بیان کرد: عملیاتی کردن جهاد تبیین ابزاری کارآمد برابر جنگ شناختی دشمنان است و ارتقای آگاهی و بصیرت مردم و مسئولان در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان اهمیت بسیاری دارد. بدون شک مردم ایران با مقاومت و صبوری خود همچون چهار دهه گذشته از این گردنه‌های حساس توأم با فشار اقتصادی و فرهنگی دشمنان عبور و نقشه‌های معاندین و بدخواهان نظام را نقش بر آب خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سرود «سلام فرمانده» یکی از حرکت‌های ارزشمند و فاخر فرهنگی بوده و اجرای اخیر آن در ورزشگاه تختی ارومیه بسیار بی‌نظیر بود که این سرود برخواسته از باور و اعتقادات دینی مردم ایران به خصوص نسل جوان است.

وی افزود: توهین فیلم «‌عنکبوت مقدس» به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم می‌کنیم و این اقدام باعث جریحه‌دار شدن قلب مسلمانان شد و کسانی که به امام رضا(ع) توهین کردند در حقیقت گستاخی و وقاحت خود را به دین اسلام نشان دادند.

حجت‌الاسلام امامی بیان کرد: آن‌ها چون می‌دانند مکتب اسلام فراگیر شده و قدرت نابودی آن را ندارند از این رو تنها کاری که می‌توانند انجام دهند توهین به مقدسات است.

انتهای پیام
captcha