جلسه ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی برگزار شد
کد خبر: 4065832
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

جلسه ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امام‌جمعه ارومیه برگزار شد.

 حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، 31 خرداد در جلسه ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: مسئله ستاد اقامه نماز یک مسئله حاکمیتی است و مسئولان باید برای اقامه نماز کمال اهمیت را قائل شده و در اولویت قرار دهند.

وی افزود: از تمام عذرها و اعتذارهای مسئولان مطلع هستم، حضور کمرنگ آن‌ها در جلسه اقامه نماز نشانگر اهمیت بسیار پایین نماز برای مسئولان است و از آن‌هایی که در جلسه حضور ندارند، گلایه‌مند هستم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: گزارش‌های روتین لازم نیست باید با بررسی و تحلیل، مشکلات را احصا کرده و راه حل‌های مناسب ارائه داد و آنچه اکنون مهم است «چه باید کرد؟!» است.

وی ادامه داد: مباحث کلیشه را باید رها کرد، آنچه امروز باید مورد بررسی قرار گیرد این است که در راستای ترویج نماز چه کارهایی را می توان انجام داد و از عدم امکانات اطلاع داریم.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: وضعیت نامطلوب نمازخانه‌های بین راهی در محورهای مواصلاتی سطح استان مناسب نیست و نواقص و مشکلات نمازخانه‌های بین راهی باید مورد بررسی قرار گیرد و ترک فعل‌ها و کوتاهی‌ها در جلسه بعدی گزارش شود.

انتهای پیام
captcha