مصمم به محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار آذربایجان غربی هستیم
کد خبر: 4066571
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

مصمم به محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار آذربایجان غربی هستیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار استان جدی بوده و هر چه که بتوانیم، انجام می‌دهیم.

یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، یاسر رهبردین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، ۴ تیر در جلسه بررسی اقدامات انجام‌شده برای محرومیت‌زدایی از منطقه سالار ارومیه اظهار کرد: برای محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار استان جدی بوده و هر چه که بتوانیم، انجام می‌دهیم، برای این امر نباید به‌دنبال دستور و صورت‌جلسه باشیم و باید به صورت جهادی اقدام کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی صورت گرفته از منطقه سالار ارومیه، بررسی همه مشکلات و اقدام سریع برای حل مشکلات را بسیار ضروری عنوان کرد و ادامه داد: اصلی‌ترین موضوع منطقه، فاضلاب بود که مردم از بوی آن ناراحت بودند که برای این امر، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: این منطقه دارای مشکل ورزشگاه، تامین آب، مکان‌های تفریحی، درمانگاه و مدرسه است که باید برای حل آنها هم‌افزایی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: باید کاری کنیم که مردم احساس کنند کاری در آن منطقه انجام شده است.

رهبردین با اشاره به لزوم توجه به اختیارات مدیریتی برای اجرای اقدامات مختلف گفت: ما را مدیر کرده‌اند که کارها را به صورت جهادی انجام دهیم تا محرومیت‌ها را کم کرده و ریشه‌کن کنیم.

 

انتهای پیام
captcha