آزادسازی ۷۰ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
کد خبر: 4067476
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۷

آزادسازی ۷۰ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادسازی ۷۰ زندانی در حوزه جرائم غیر عمد در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

یدالله روحانی منش مدیرعامل ستاد دیه همدانیدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به آزادسازی ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در این استان در سه ماهه ابتدای سال جاری، اظهار کرد: چهار نفر از این زندانیان زن و ۶۶ نفر نیز مرد بودند.

وی با بیان اینکه مبلغ بدهی این افراد بیش از ۸۰ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال برآورده شده بود، افزود: ۱۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال از این مبلغ به علت اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات توسط ستاد دیه تأمین شد.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه بیش از ۹۳۲ میلیون ریال از بدهی مددجویان توسط نقدینگی خود مددجو تأمین اعتبار شد، اظهار کرد: بیش از چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز اعسار به تقسیط انجام گرفت.

وی یادآور شد: مبلغ کمک پرداختی جهت پرونده های مالی و دیه بیش از ۱۸ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال بوده است، مبلغ وام اخذ شده از بانک های ملت، ملی، تجارت و صادرات نیز ۱۸ میلیارد ریال از مجموع بدهی مددجویان را تشکیل داد.

روحانی‌منش با بیان اینکه صندوق تأمین خسارت بدنی نیز چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از مبلغ کل بدهی مددجویان را تأمین کرد، گفت: در مدت زمان ذکر شده در این ستاد یک مورد پرونده دیه، ۵۵ مورد پرونده مالی، ۱۳ مورد پرونده مهریه و یک مورد پرونده نفقه شکل گرفت.

انتهای پیام
captcha