انصاف در پرداخت مالیات بین تمام مودیان رعایت شود
کد خبر: 4069424
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

انصاف در پرداخت مالیات بین تمام مودیان رعایت شود

امام‌جمعه مهاباد گفت: امروز قشر ضعیف جامعه بیشترین پرداخت مالیات را دارد، نیاز است متولیان امور مالیاتی انصاف در پرداخت مالیات را به صورت یکسان بین مودیان رعایت کنند.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد، ۱۷ تیر در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: روز عرفه به عنوان بزرگترین روز هستی، فرصتی برای اجابت دعا و آرزوهای بندگان پروردگار است، خداوند متعال در قرآن کریم، لیله‌القدر را بزرگترین شب و روز عرفه را که روزی مشخص برای تمام مسلمانان است، معرفی کرده که در آن اجابت دعا در نزد پروردگار حتمی است.

وی روز عرفه را روز بخشایش گناهان عنوان کرد و افزود: این روز آغازی برای زندگی بدون گناه و پایانی بر زندگی بدون مراعات خدا است که مسلمانان باید این فرصت را غنیمت بشمارند.

امام‌جمعه مهاباد ادامه داد: مسلمانان از لحظه‌های این روز برای بخشش گناهان و همچنین اجابت آرزوهای خود استفاده کنند.

وی با اشاره به روز مالیات تاکید کرد: شهروندان انتظار دارند در پرداخت مالیات، عدالت رعایت شود و از تمام افراد براساس میزان درآمد واقعی مالیات اخذ شود، امروز قشر ضعیف جامعه بیشترین پرداخت مالیات را دارد، نیاز است متولیان امور مالیاتی انصاف در پرداخت مالیات را به صورت یکسان بین مودیان رعایت کنند.

امام‌جمعه مهاباد افزود: سال گذشته حدود ۲۸۰ میلیارد ریال از درآمد مالیات صرف دهیاری‌ها و شهرداری‌ها شده و پرداخت مالیات به عمران و آبادی محله و منطقه زندگی خودمان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha