تلاش برای بهبود برنامه‌ریزی و نظارت شورای توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 4069594
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
در جلسه مجمع مشورتی صورت می‌گیرد

تلاش برای بهبود برنامه‌ریزی و نظارت شورای توسعه فرهنگ قرآنی

جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی هفته آینده برگزار می‌شود و در آن به موضوع چابک‌سازی و بهسازی نظام برنامه‌ریزی و نظارت شورای توسعه پرداخته خواهد شد.

تلاش برای چابک‌سازی و بهسازی برنامه‌ریزی و نظارت شورای توسعه

به گزارش ایکنا، صد و بیست و ششمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز یکشنبه 26 تیرماه با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این مجمع برگزار می‌شود.

این جلسه نیز همچون جلسه گذشته تنها یک دستور دارد که به موضوع «بررسی و تصویب پیش‌نویس الحاق دو ماده به آیین‌نامه شورای توسعه فرهنگ قرآنی به منظور چابک‌سازی بهسازی نظام برنامه‌ریزی و نظارت شورا» اختصاص دارد.

الحاقیه اول به پیشنهاد «محمدحسین محمدزاده» عضو حقیقی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در جلسه گذشته مجمع مشورتی مبنی بر تشکیل یک هیئت مستقل برای نظارت و ارزیابی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی اختصاص دارد.

بر اساس آن پیشنهاد این هیئت که اعضای آن از سوی شورای توسعه معین می‌شود، می‌تواند در یک جایگاه عالی کار نظارت و راهبری را در سطح کلان، جزئی و خرد دنبال کند. پیش‌نویس این الحاقیه در جلسات کارشناسی آماده شده و در جلسه مجمع مشورتی بررسی خواهد شد.

الحاقیه دوم نیز مربوط به سازوکار راهبری اجرای اسناد راهبردی که در مباحث مربوط به تحول در امور قرآنی نیز به آن اشاره شده بود.

جلسات مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

جلسه گذشته این مجمع به موضوع شاخص‌های انتصاب مدیران امور قرآنی کشور برگزار و طی آن مقرر شد کمیته‌ای به نهایی‌سازی این شاخص‌ها بپردازد و آنها را به مجمع مشورتی ارائه دهد.

انتهای پیام
captcha