عید قربان؛ پیام‌آور وحدت مسلمانان در برائت از ظلم
کد خبر: 4069830
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
امام جمعه گرگان بیان کرد:

عید قربان؛ پیام‌آور وحدت مسلمانان در برائت از ظلم

امام جمعه گرگان با بیان‌اینکه عید قربان پیام‌آور وحدت مسلمانان در برائت از ظلم است، تصریح کرد: اسلام فقط بندگی خدا نیست و مطابق آیات قرآن مبارزه با ظلم، طاغوت و برائت از مشرکان بخش دیگری از بندگی خداست.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های عید سعيد قربان گفت: عید قربان بعد از بندگی خداوند پیام‌آور وحدت مسلمانان در برائت از ظلم و مبارزه با طاغوت‌های زمان است.

امام جمعه گرگان گفت:حضور میلیونی مسلمانان در صفوف منظم حج و رکوع مقابل خالق هستی، هدایتگر جهانیان به سوی بندگی خداوند است.

آیت‌الله نورمفیدی بیان کرد: عید قربان پیام آور امتحان الهی حضرت ابراهیم در برابر اطاعت خداوند بود که توانست از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاید و عشق به فرزند باعث نشد که فرمان خداوند نادیده گرفته شود.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: اسلام فقط بندگی خدا نیست و مطابق آیات قرآن مبارزه با ظلم، طاغوت و برائت از مشرکان بخش دیگری از بندگی خداست.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان‌اینکه هدف همه انبیای الهی بندگی خدا و مقابله با طاغوت بود، اظهار کرد: امر خداوند به ابراهیم یک امر آزمایشی بود که مقام حضرت ابراهیم مورد آزمایش قرار بگیرد، لذا همه پیامبران الهی مورد آزمایش الهی قرار گرفتند تا بندگی خداوند را به اثبات برسانند.

 

انتهای پیام
captcha