آخرین آمار ورود زائران ایرانی به مدینه منوره
کد خبر: 4070827
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

آخرین آمار ورود زائران ایرانی به مدینه منوره

با اتمام اعمال حج، روند اعزام زائران ایرانی به مدینه منوره طبق برنامه‌ریزی‌ها با سرعت در حال انجام و شمار زائران کشورمان در مدینه‌النبی در حال افزایش است.

ورود زائران ایرانی به مدینه منوره

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج؛ مطابق اطلاعیه ستاد مدینه تا پایان روز گذشته ۱۳۰۰ زائر در قالب ۱۱ کاروان وارد مدینه شدند؛ امروز نیز ۱۵۴۲ زائر در قالب ۱۵ کاروان از زائران کشورمان به جمع سایر هموطنانمان در مدینه منوره ملحق می‌شوند.

در مجموع در پایان امروز، شماره زائران ایرانی مدینه به عدد ۲۸۴۲ نفر می‌رسد که در قالب ۲۴ کاروان در ۸ هتل از مدینه منوره مستقر می‌شوند؛ بنابراین گزارش، زائران ایرانی مدینه‌دوم قرار است در ۱۳ هتل در مدینه منوره اسکان داده شوند. این هتل‌ها شامل الجاد المدینه، انوار الزهراء، باین وود، سبال، فندق روابی الزهراء و وفادة الزهراء در منطقه اول و المدینه منازلی، المدینه موفنبیک، دره امجاد السلام، راما المدینه، روی الهجره، فندق جلنار طیبه و قصر الاندلس در منطقه دوم مدینه می‌باشند.

یادآوری می‌شود، در مجموع ۲۱۲۰۰ نفر از زائران در قالب کاروان‌های مدینه‌ اول و ۱۷۱۷۶ زائر نیز در قالب کاروان‌های مدینه‌ دوم ساماندهی شدند.

انتهای پیام
captcha