غدیر فرصت بی‌نظیری برای تثبیت پایه‌های فکری و اعتقادی شیعه است
کد خبر: 4070989
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

غدیر فرصت بی‌نظیری برای تثبیت پایه‌های فکری و اعتقادی شیعه است

امام‌جمعه خوی گفت: در این هجوم اعتقادی که از هر سو برای تخریب پایه‌های اعتقادی نسل جوان ما در جریان است وظیفه همه ما این است که از فرصت غدیر برای تثبیت عقاید الهی و پایه‌های فکری و اعتقادی شیعه استفاده کنیم.

حجت قاسم خانی امام جمعه خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه خوی، ۲۴ تیر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه در آستانه عید غدیر قرار داریم، اظهار کرد: عید غدیر عید بسیار بزرگی است که مکمل فطر و قربان بوده که دو عید بزرگ اسلامی هستند، محبت خاندان پیامبر اسلام(ص)، جایگاه رفیع این خاندان و ولایت باطنی و ظاهری مولا امیرالمؤمنین(ع) مال همه امت اسلامی است.

وی افزود: در این هجوم اعتقادی که از هر سو برای تخریب پایه‌های اعتقادی نسل جوان ما در جریان است وظیفه همه ما این است که از فرصت غدیر برای تثبیت عقاید الهی و پایه‌های فکری و اعتقادی شیعه استفاده کنیم.

امام‌جمعه خوی ادامه داد: برنامه‌ها و جشن‌های غدیر باید سال ‌به‌ سال استمرار و ارتقا پیدا کند اما در کنار این حماسه غدیر، لزوم مراعات شئونات ائمه اطهار(ع) در جشن‌ها، عمق‌بخشی به مجالس عید غدیرو دفاع از غدیر و ترویج آن از جنس کار علامه امینی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: روحانیت، مسئولان و دست‌اندرکان باید به جشن‌های غدیر عمق ببخشند، امروز صدها شبهه در باب عقاید شیعی، در فضای مجازی و حقیقی پخش و منتشر می‌شود که این‌ها باید پاسخ آنها داده شود، چرا که این کار موجب تقویت پایه‌های اعتقادی جامعه و نسل می‌شود.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با اشاره به تشکیل پدافند هوایی رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی تصریح کرد: علاوه بر اینکه این طرح نیز مانند طرح ناتوی عربی و تشکیل ائتلاف امنیت دریایی در خلیج فارس علیه جمهوری اسلامی به دلایل مختلف شکست خواهد خورد، این نکته را یادآور می‌شوم که ایران به‌لحاظ تکنیکی و تاکتیکی قابلیت مقابله با هر نوع سیستم پدافندی را دارد و حجم و کمیت موشک‌ها و پهپادهای خود را از ده‌ها هزار کیلومتر بالاتر برده و در هر نبردی می‌تواند سیل بی‌شماری از موشک، راکت و پهپاد را به سمت اهداف مدنظرش روانه سازد که شلیک همزمان هزاران موشک، راکت و پهپاد همراه با جنگ الکترونیک گسترده، عملکرد هر گونه سیستم پدافندی را مختل خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha