جلسه شورای اداری در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4072400
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

جلسه شورای اداری در گرگان برگزار شد

جلسه شورای اداری با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان، فرماندار و شهردار گرگان و مسئولان فرهنگی دستگاه‌های اجرایی امروز، ۳۰ تیرماه در مصلی وحدت گرگان برگزار شد.

یت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان در جلسه شورای اداری

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه شورای اداری با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان، فرماندار و شهردار گرگان و مسئولان فرهنگی دستگاه‌های اجرایی به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه‌نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امروز، ۳۰ تیرماه در مصلی وحدت گرگان برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان از برگزاری این جلسه را در مصلی وحدت گرگان قدردانی و آن را مبارک دانست و گفت: فضای نماز جمعه و اقامه نماز به علت حضور بندگان خدا ارزشمند است و این فضا در آگاهی بخشی آحاد مردم نسبت به مسائل اعتقادی و سیاسی تاثیرگذار است.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه نماز جمعه را از برکات جایگاه ولایت فقیه در کشور دانست و تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، در رأس حکومت، امام عادل قرار گرفت که دستور به اقامه نمازجمعه دادند. در 5 مرداد سال 1358 در تهران، آیت‌الله طالقانی نماز جمعه را اقامه کرد و گرگان تنها شهری بود که در آن روز نماز جمعه اقامه شد.

امام جمعه گرگان امنیت اجتماعی، سلامت جامعه و ایجاد همدلی بین مردم از برکات اقامه نماز جمعه دانست وگفت: در دوران جنگ همین نمازهای جمعه بودند که مردم را بسیج و به جبهه‌ها اعزام می‌کردند و امروز هم در مواقع حساس در کنار مردم هستند.

نماینده مردم گلستان تصریح کرد: این کشور از همان روزهای آغازین انقلاب با مشکلاتی از قبیل جنگ و ترور شخصیت‌ها همراه بوده و در حال حاضر تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی مواجهه هستیم برای رسیدن به اهداف متعالی نظام اسلامی اقدامات ارزنده‌ای انجام شده اما هنوز با نقطه ایده‌آل فاصله داریم که باید مسئولان بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان‌اینکه همدردی و همدلی با مردم باید سرلوحه مسئولان باشد، افزود: برای برطرف کردن مشکلات مردم باید نهایت تلاش را داشته باشیم شاید نتوان همه مشکلات مردم را برطرف کرد اما باید با مردم با اخلاق و زبان خوش گفتگو کنید.

 

انتهای پیام
captcha