مسئولان کارآموزی را در جامعه ترویج دهند
کد خبر: 4072523
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

مسئولان کارآموزی را در جامعه ترویج دهند

امام‌جمعه میاندوآب گفت: مسئولان باید بحث فنی و حرفه‌ای، هنرآموزی و کارآموزی را جدی گرفته و آن را در جامعه رونق دهند.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ۳۱ تیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به جنگ نرم و هجمه دشمنان علیه خانواده، اظهار کرد: دشمن بر روی نهاد خانواده برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده و به دنبال متلاشی کردن این نهاد مقدس است.

وی افزود: دشمن به دنبال کاهش محبت و مودت در بین خانواده‌ها بوده و لازم است برای مقابله با این توطئه دشمنان، مسئولان جلسات خانوادگی را تقویت کرده تا محبت و مودت در جامعه زیاد شود.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به روز کارآفرینی، گفت: متاسفانه سیستم آموزشی در ایران ایراداتی دارد که در نتیجه فردی ۱۲ تا ۱۶ سال آموزش می‌بیند ولی مهارتی کسب نمی‌کند.

وی با بیان اینکه بهترین آموزش‌ها، فنی و حرفه‌ای است، اظهار کرد: این روش هم علم‌آموزی دارد و هم حرفه‌آموزی و در دنیا نیز اینگونه است که مردم دنبال هنر و حرفه‌آموزی می‌روند، مسئولان باید بحث فنی و حرفه‌ای، هنرآموزی و کارآموزی را جدی گرفته و آن را در جامعه رونق دهند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به سالروز مباهله پیامبرگرامی اسلام(ص) و با بیان اینکه بزرگترین تقابل در مقابل امام زمان(عج) نیز تقابل اندیشه و تعبیر غیرصحیح از آیات قرآن خواهد بود، اظهار کرد: اصل دشمنان امام زمان(عج) کسانی خواهند بود که اندیشه‌های به اصطلاح روشنفکرانه در جامعه دارند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: امروز بهترین و‌ جهادی ترین عمل حوزه‌های فکری، فقهی، فرهنگی، دانشگاهی و دانش آموزی، جهاد تبیین فهم صحیح قرآن را بیان کردن است تا مردم قرآن را با محور حقیقی بیاموزند.

وی با بیان اینکه حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است، تصریح کرد: قطعا خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران در مقابل آزادی انحرافی که دشمنان و خائنان مطرح می‌کنند، می‌ایستند و اجازه نمی‌دهیم که خون شهدا پایمال شود.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: حریم حکومت اسلامی را هر کس پایمال کند، نیروهای نظامی و انتظامی و حاکم اسلامی وظیفه دارند تا آن را پیگیری کنند و قطعا مردم نیز از این مبارزه با بی‌حجابی و بدحجابی که مورد تایید اسلام نیست، نیز حمایت می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha