آثار هنری عاشورایی در زنجان پذیرش می‌شود
کد خبر: 4072686
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

آثار هنری عاشورایی در زنجان پذیرش می‌شود

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان در راستای تولید و حمایت از آثار هنری و همچنین طرح‌های بدیع و خلاقانه و با کیفیت در امر تولیدات فرهنگی و هنری اقدام به انتشار فراخوان کرده است.

آثار هنری عاشورایی

به گزارش ایکنا از زنجان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان در راستای تولید و حمایت از آثار هنری و همچنین طرح‌های بدیع و خلاقانه و با کیفیت در امر تولیدات فرهنگی و هنری اقدام به انتشار فراخوان کرده است.

براساس متن فراخوان انتشار از عموم علاقه‌مندان و هنرمندان دعوت می‌شود طرح‌ها و ایده‌های خود را در بخش‌های مختلف اعم از موسیقی، آثار ادبی، پژوهشی، هنرهای تجسمی، ادبیات پایداری، عکاسی، نقاشی، تصویرسازی، گرافیک، تاریخ‌ شفاهی، هنرهای نمایشی، هنرهای تصویری و تولیدات چندرسانه‌ای شنیداری و دیداری خود را تا تاریخ ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه حوزه هنری استان زنجان ارسال کنند.

حوزه هنری در انتخاب طرح‌ها و یا آثار رسیده اولویت خود را با نگاه به سند تحولی حوزه هنری زنجان و پرداختن به «هنر عاشورایی و روایت‌گری هنری و انقلابی از فرهنگ عاشورایی» و همچنین مزیت‌ها و ظرفیت‌های بومی بر اساس سند زیست‌بوم استان عمل خواهد کرد.

ارائه آثار هنری آماده‌ی بهره‌برداری از سوی ارائه‌دهندگان با شرط رعایت حق مالکیت مادی و معنوی حوزه هنری و تأیید شورای تخصصی قابل انجام خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این فراخوان می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۵۶۳۱۵۶-۰۲۴ تماس و یا به آدرس زنجان خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به میدان پانزده خرداد، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha