دشمنان با ترویج بدحجابی قصد توطئه دارند
کد خبر: 4073134
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

دشمنان با ترویج بدحجابی قصد توطئه دارند

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف در مردان و زنان یکی از عوامل مهم در تحکیم نهاد خانواده است گفت: دشمنان با ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری قصد توطئه دارند.

دشمنان با ترویج بدحجابی قصد توطئه دارند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، مدیرستاد اقامه نماز استان سمنان عصر روز گذشته، دوم مرداد، در رویداد اصالت ایرانی بانوان شاغل و مهارت‌‌آموزان دختر اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان با بیان اینکه ضرورت حجاب برای بانوان در راستای حفظ و صیانت از آنان در دین اسلام است گفت: دشمنان در راستای ضربه زدن به فرهنگ اسلام و فرهنگ ناب محمدی (ص) از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نکرده‌اند و مقوله حجاب و عفاف را همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سد و موانع در جهت عملیاتی کردن اهداف و برنامه‌های شوم خود برای تضعیف دین اسلام می‌دانند.

وی ادامه داد: دشمنان با ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری قصد توطئه دارند ولی باید تلاش کرد تا توطئه دشمن خنثی شود که بر این اساس رعایت حجاب و عفاف در مردان و زنان یکی از عوامل مهم در تحکیم نهاد خانواده است.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین فضای مجازی را یکی از مهمترین ابزارهای ترویج عفاف و حجاب دانست و گفت: با توجه با اینکه فضای مجازی از هم گسیخته‌ترین فضای ممکن در سطح جامعه ماست از این رو مقوله حجاب و عفاف از جمله مواردی است که در این فضا دستخوش تهدیدهای هنجاری قرار گرفته است.

وی متذکر شد: داشتن سواد مجازی به ما کمک می‌کند تا با شناخت از این فضا استفاده بهینه کنیم و آسیب‌های آن را کاهش دهیم.

انتهای پیام
captcha