سومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه علمی ـ کاربردی فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4073770
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

سومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه علمی ـ کاربردی فارس برگزار می‌شود

سومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی واحد استان فارس در تاریخ 10 مردادماه سال جاری در سالن اجتماعات مرکز آموزش علمی ـ کاربردی غدیر شیراز برگزار خواهد شد.

سومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه علمی ـ کاربردی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حبیب دانش‌منش، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان فارس امروز، 5 مردادماه از برگزاری سومین یادواره شهدای دانشجوی این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراسم در تاریخ 10 مردادماه سال جاری در سالن اجتماعات مرکز آموزش علمی ـ کاربردی غدیر شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه 6 دانشجوی شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه علمی ـ کاربردی با سخنرانی ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شهرستان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و روایتگری سید معین انجوی‌نژاد، رزمنده، جانباز و مشاور استاندار استان فارس در امور ایثارگران برگزار خواهد شد.

دانش‌منش با تصریح اینکه در برگزاری این یادواره از تمام ظرفیت‌ها استفاده شده است، گفت: این واحد دانشگاهی دانشجویان شاخص شهیدی دارد که در راه دفاع از این خاک جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر و مخصوصا شهدای دانشجو و تکریم جایگاه آن‌ها باعث ترویج فرهنگ و منش این سرمایه‌های عظیم معنوی و توسعه سبک زندگی و تربیت اسلامی در فضای جامعه، دانشگاه‌ها و خانواده می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی فارس بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید فلسفه وجودی رشادت‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی به جوانان امروز بیان و تبیین شود.

دانش‌منش بیان کرد: توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد تجلیل از مقام شهدا، بزرگداشت منزلت شهدا به خصوص شهدای دانشجو و ایثارگری‌های آنان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی از طریق برگزاری این یادواره، ایجاد ارتباط بیشتر با خانواده شهدا و احترام به جایگاه والای آنان و توسعه فضای معنوی تربیتی و فرهنگی در این واحد دانشگاهی از اهداف برگزاری این برنامه است.

انتهای پیام
captcha