دشمن هویت جوانان را نشانه گرفته است
کد خبر: 4075149
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

دشمن هویت جوانان را نشانه گرفته است

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی با بیان اینکه ما دانشگاهیان باید با تلاش پیوسته و خالصانه خود به جنگ تهاجم فرهنگی و بی هویت‌سازی برویم تا پوزه دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک بمالیم، گفت: دشمنان از کاه، کوه می‌سازند و مشکلاتی را که قابل حل است، دستاویز قرار می‌دهند تا جوانان از نظام انقلاب اسلامی دلسرد کنند.

سلیمان عباسی، معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی - کاربردیبه گزارش ایکنا از فارس، سلیمان عباسی، معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی - کاربردی امروز،۱۰ مردادماه در مراسم سومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان فارس گفت: در مکتب توحید، چیزی دارای ارزش و ماندگاری است که در راه و برای رضای خدا باشد.

وی با بیان اینکه هر کاری که برای رضای خدا انجام شود، دارای ارزش و ماندگاری است و اگر با نیت خالص باشد جزو مصادیق جهاد فی سبیل‌الله خواهد بود، تصریح کرد: قله جهاد فی سبیل‌الله، شهادت است که از موثق‌ترین مفاهیم معارف الهی است و به تعبیری دیگر شهادت، اوج کمال انسان است؛ عشق خداوند به بشر شهادت است چراکه انبیا هم به این موضوع غبطه می‌خورند.

عباسی با  ذکر این نکته که شهدا چراغ راه انقلاب اسلامی هستند، تأکید کرد: باید یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داریم تا دیگران از آن‌ها الگو بگیرند و باید شخصیت، ایثارگری و حماسه‌گری آن‌ها را الگوسازی کنیم آن وقت است که جامعه مادی نمی‌شود بلکه الهی خواهد بود.

وی در ادامه با تصریح اینکه شهیدان با جان خود از کیان نظام اسلامی و کشور دفاع کردند، اضافه کرد: ما دانشگاهیان نیز باید با تلاش پیوسته و خالصانه خود به جنگ تهاجم فرهنگی و بی هویت‌سازی برویم تا پوزه دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک بمالیم چراکه دشمنان از کاه، کوه می‌سازند و مشکلاتی را که قابل حل است، دستاویز قرار می‌دهند تا جوانان از نظام انقلاب اسلامی دلسرد کنند.

 معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی - کاربردی در پایان اظهار کرد: شهیدان با خون خود پرچم انقلاب را برافراشته نگه داشتند و وظیفه همه ماست که در هر عرصه‌ای که می‌توانیم به کشور خدمت کنیم و باری از دوش جامعه برداریم.

انتهای پیام
captcha