توزیع بیش از 4 هزار تن کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4075414
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

توزیع بیش از 4 هزار تن کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر در سیستان و بلوچستان

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم و صفر برای هیئت ها، تکایا و مساجد مشکلی نداریم و چهار هزار و ٢٧٨ تن کالا آماده توزیع است.

سالن جلسات جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، سیدمحمدرضا سیدحسینی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان‌ و بلوچستان در نشست تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر که 11 مرداد در زاهدان برگزار شد، گفت: کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ منجمد می‌شود که برای برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم وصفر و تهیه نذورات در اختیار هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هیئات مذهبی در سطح استان می‌توانند به سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان مراجعه و میزان کالاهای مورد نیاز خود را اعلام و پس از اخذ حواله، کالاهای خود را از مباشرین اعلام شده در سطح شهرستان تأمین کنند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تأکید کرد: با توجه به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، نمایندگان هیئت‌های مذهبی هر چه سریع‌تر نسبت به تهیه کالاها و حمل آن‌ها به شهرستان اقدام کنند.

یادآور می‌شود، در این نشست مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، رئیس اتحادیه اصناف، مدیر کل پشتیبانی امور دام، معاون غله و خدمات بازرگانی، نماینده صمت، مدیر شهرستان‌زاهدان و معاون سازمان تعاون روستایی به صورت وبیناری، مدیران جهاد کشاورزی، فرمانداران و رؤسای سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha