قدرت مانور و اختیارات مدیران استانی افزایش یابد
کد خبر: 4080897
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

قدرت مانور و اختیارات مدیران استانی افزایش یابد

امام‌جمعه ارومیه گفت: گرفتن قدرت مانور و اختیارات مدیران شهرستانی و استانی از جمله مهم‌ترین مشکلات استان است که بیش از ۷۰ درصد انرژی مدیران صرف پاسخگویی به مدیران بالادستی شده و فرصت خدمت به مردم را از آنها می‌گیرد.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه ۴ شهریور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت روز پزشک اظهار کرد: پزشکان باید با الگوگیری از ابن سینا باید در راه درمان بیماران نهایت تلاش خود را انجام دهند، پزشکی شغلی برای ثروت‌اندوزی نیست.

وی افزود: پزشکان باید همیشه خداوند در انجام کار خویش در نظر بگیرند و به این نکته توجه داشته باشند شفا و درمان بیماران از آن خداوند بوده و پزشکان تنها یک وسیله هستند.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم ادامه داد: تلاش برای مردمی شدن، برقراری عدالت، خالصانه کار کردن، برنامه‌ریزی برای انجام کار، معرفی دستاوردها و اطلاع‌رسانی اقدامات دولت از جمله این مطالبات هستند.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در استان تصریح کرد: عدم تکمیل باند دوم کمربندی ارومیه پس از صرف هزینه‌های زیاد از جمله این مشکلات است که مسئولان باید برای حل این مشکل در اسرع وقت تلاش کنند در حالی که ۸۰ درصد این پروژه انجام شده و مابقی کار نیمه‌تمام مانده است.

حجت‌الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: عدم مدیریت ضایعات در ارومیه از دیگر مشکلات است که چهره شهر را بسیار نازیبا نشان داده و مسئولان برای حل آن اقدام خاصی انجام نمی‌دهند.

وی گفت: گرفتن قدرت مانور و اختیارات مدیران شهرستانی و استانی از جمله مهم‌ترین مشکلات استان است که بیش از ۷۰ درصد انرژی مدیران صرف پاسخگویی به مدیران بالادستی شده و فرصت خدمت به مردم را از آنها می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha