حرم شاهچراغ(ع) به سوگ کریم اهل بیت(ع) می‌نشیند
کد خبر: 4081086
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

حرم شاهچراغ(ع) به سوگ کریم اهل بیت(ع) می‌نشیند

ویژه‌برنامه‌های سوگواری سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رقیه(س) در بازه زمانی 8 تا 14 شهریورماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

ویژه برنامه شهادتبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رقیه(ع) ویژه‌برنامه‌های سوگواری همراه با مداحی و سخنرانی مذهبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها از سه‌شنبه، 8 شهریورماه آغاز و تا روز دوشنبه، 14 شهریورماه در این حرم مطهر ویژه عموم عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار خواهد شد.

در این برنامه‌ها اساتیدی چون حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمظاهر حسینی و حجت‌السالام والمسلمین سیدمجتبی رضایی سخنرانی خواهند کرد. همچنین مداحان این برنامه‌ها اساتیدی چون کاظم محمدی، مهدی سروری، مجتبی رمضانی و سیدمحسن بنی فاطمه از استان فارس و نقاط مختلف کشورمان هستند.

سخنرانی‌های مذهبی و مداحی و سوگواری طی بازه زمانی مذکور همه روزه بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا خواهند شد ضمن اینکه دعای ندبه این حرم مطهر نیز در ساعت 5:30 صبح روز جمعه، 11 شهریورماه به صورت مستقیم از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

یادآور می‌شود، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در اجرای این برنامه‌ها آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) را یاری می‌رساند.

انتهای پیام
captcha