آمادگی 80درصد ناوگان حمل و نقل استان مرکزی برای جابه‌جایی زائران اربعین
کد خبر: 4081210
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

آمادگی 80درصد ناوگان حمل و نقل استان مرکزی برای جابه‌جایی زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری برای خدمات‌رسانی به اعزام زائران اربعین خبر داد.

هرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی،

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، از آمادگی ۸۰ درصد توان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری برای خدمات رسانی به اعزام زائران اربعین حسینی خبر داد.

وی اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان با تمام توان آماده خدمت‌رسانی، جابه جایی و اعزام زائرین اربعین حسینی است و انشالله که بتوانیم این سفر‌ها را مدیریت کنیم.

وی باتوجه به شلوغی و ترافیک منتهی به مرز‌ها و امکان ایجاد مشکل، از زائران خواست تا در صورت امکان از خودروی شخصی استفاده کرده و سفر خود را به خوبی مدیریت کنند.

جهانی در ادامه نگهداری از راه‌های استان را یکی از وظایف ذاتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن استان مرکزی در مسیر کریدور به مرز‌های خروجی کشور، در راستای سفر اربعین برای ایمن‌سازی راه‌ها از جمله آشکارسازی نقاط حادثه خیز و رفع این نقاط، خط کشی و روشنایی محورها، افزایش تابلو‌ها و علائم اقداماتی صورت گرفته تا بتوانیم سفر زائران را مدیریت کنیم.

منبع، خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام
captcha