تمدید ۶ ماهه گذرنامه زائران اربعین در سمنان
کد خبر: 4081625
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

تمدید ۶ ماهه گذرنامه زائران اربعین در سمنان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان گفت: با توجه به حجم بسیار بالای تقاضای صدور یا تمدید گذرنامه در ایام اربعین، گذرنامه زائران به صورت شش ماهه تمدید می‌شود.

تمدید 6 ماهه گذرنامه زائران اربعین حسینی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، اکبر قاسمی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان، شب گذشته ، ششم شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی، گفت: نیروی انتظامی استان سمنان با حجم بسیار زیاد تقاضای گذرنامه چه در بخش صدور و چه تمدید روبرو شده که نیاز بود تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برابر تدابیر ابلاغی از سوی فرمانده انتظامی کشور، خدمات ویژه‌ای برای زائران اربعین حسینی استان سمنان در نظر گرفته شده که با پیگیری مسئولان انتظامی استان شاهد اجرای طرح ویژه اربعین هستیم.

به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی سمنان؛ در طرح ویژه اربعین ناجا، تمدید شش ماهه برای گذرنامه‌هایی که مدت اعتبار آنها گذشته، صورت می‌گیرد.

قاسمی با بیان اینکه در این ارتباط تمام شهروندان استان که دارای گذرنامه فاقد اعتبار هستند و یا گذرنامه‌هایی که تاریخ صدور آنها از تاریخ یکم شهریورماه ۱۳۹۱ به بعد بوده می‌توانند به اداره گذرنامه استان سمنان واقع در بلوار امیر کبیر مراجعه و برای مدت شش ماه از تاریخ یکم شهریورماه ۱۴۰۱ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ نسبت به تمدید اعتبار گذرنامه شان اقدام کنند.

وی یادآور شد: زائران برای دریافت و تمدید پاسپورت خود در اسرع وقت اقدام نمایند و آن را به روزهای پایان موکول نکنند.

انتهای پیام
captcha