ابتلای 62 نفر به کرونا در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4081680
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

ابتلای 62 نفر به کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در 24 ساعت گذشته 62 نفر به کرونا در استان مبتلا شدند که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به 364 هزار و 974 نفر رسید.

محمدامین ولی‌زاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربیمحمدامین ولی‌زاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته، 62 نفر به کرونا در استان مبتلا شد که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به 364 هزار 974 نفر رسید.

وی افزود: در این مدت یک نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا در استان از دست داد که با این حساب  مجموع جان باختگان هفت هزار و 699 نفر شد.

ولی‌زاد بیان کرد: تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی 98 نفر شد و 31 تن با دستگاه ونتیلاتور تنفس و 102 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و یک نفر در شاهین‌دژ جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی بیان کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی 364 هزار و 974 تن است و چایپاره، نقده، میاندوآب، شاهین‌دژ، پلدشت، چالدران و خوی در وضعیت نارنجی کرونایی و ارومیه، سلماس، اشنویه، پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب زرد شدند و ماکو قرمز کرونایی هستند.

انتهای پیام
captcha