برگزاری پویش ملی «سرباز حسینم» با مشارکت کودکان
کد خبر: 4084005
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

برگزاری پویش ملی «سرباز حسینم» با مشارکت کودکان

پویش ملی «سرباز حسینم» همزمان با ایام اربعین حسینی به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

برزگاری پویش ملی «سرباز حسینم» با مشارکت کودکانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، سعید پورابوالقاسم، با اعلام این خبر گفت: این پویش با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به مشارکت در پیاده روی اربعین و افزودن شور و شوق این حرکت فرهنگی آغاز به کار کرد.

وی افزود: کودکان می‌توانند با ارسال فیلم از لب خوانی سرود «سرباز حسینم»، ارسال عکس از نقاشی های اربعینی و یا تهیه و ارسال فیلم از مداحی های خود در این پویش ملی که با همکاری اپلیکیشن ماهک برگزار می‌شود شرکت کنند.

به گفته معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی پویش «سرباز حسینم» از پانزدهم شهریور تا هشتم مهر ماه(آخر ماه صفر) بر بستر نرم افزار ماهک برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در آن باید این اپلیکیشن را نصب کنند. آثار ارسالی توسط کاربران بعد از تأیید به نمایش عموم در خواهد آمد.

کودکان و نوجوانان می‌توانند از پیاده‌روی اربعین و موکب‌های مسیر امام حسین علیه السلام در کشورهای ایران و عراق عکس گرفته یا با موضوع اربعین امام حسین علیه السلام نقاشی کشیده و در ماهک بارگذاری کنند.

انتهای پیام
captcha