بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان رسالت آموزش و پرورش است
کد خبر: 4084107
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان رسالت آموزش و پرورش است

امام‌جمعه خرم‌دره با تأکید بر ایجاد بصیرت‌افزایی، خوداتکایی و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان گفت: بصیرت‌افزایی رسالت بزرگ آموزش و پرورش است که باید در سنین نوجوانی انجام شود.

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پوربه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور، امام‌جمعه خرم‌دره، امروز، ۱۷ شهریور، در جلسه شورای آموزش و پرورش خرم‌دره با بیان اینکه معلمان در تربیت و سرنوشت دانش‌آموزان نقش مؤثری دارند، گفت: رفتار و کردار معلمان بر کلیه رفتارها و عملکردهای دانش‌آموزان تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگ‌ترین خانواده است، افزود: تقربیا تمام‌ افراد جامعه با آموزش و پرورش سرکار دارند و ما اعتقاد داریم که علم همراه با بصیرت و عقل باید باشد.

این مسئول با تأکید بر ایجاد بصیرت‌افزایی، خوداتکایی و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان، یادآور شد: بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان رسالت بزرگ آموزش و پرورش است که باید در سنین نوجوانی انجام شود.

امام‌جمعه خرم‌دره با تأکید بر ضرو ت توجه به موضوع پرورش در کنار آموزش، یادآور شد: ترویج علم در کنار عقلانیت الهی، اصلی‌ترین راهکار تربیت نسل سالم و آینده‌ساز است.

زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: اگر علم و دانش همراه با تجزیه و تحلیل نباشد با آسیب‌هایی همراه می‌شود که باید جلوی این آسیب‌ها گرفته شود.

انتهای پیام
captcha