پیاده‌روی اربعین بزرگترین رویداد معنوی و مذهبی جهان است
کد خبر: 4084352
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

پیاده‌روی اربعین بزرگترین رویداد معنوی و مذهبی جهان است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پیاده‌روی اربعین را بزرگترین رویداد معنوی و مذهبی جهان عنوان کرد.

پیاده‌روی اربعینبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی، امام جمعه بیله‌سوار، ۱۸ شهریورماه، در خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه این شهرستان، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) اشاره و اظهار کرد: محبوبیت،خدمت،عظمت و قدرت معنوی اهل بیت(ع) از جمله اشارات مقام معظم رهبری در خصوص نقش تاثیر گذار اهل بیت بود که همین امر بزرگترین سرمایه برای انقلاب و نظام اسلامی است که در سایه خون پاک شهدا تا به امروز در جریان است.

عزیزی تصریح کرد: مکتب اسلام بحمدلله امروز در دنیا به الگوی برتری تبدیل شده است که در مقابل استکبار و تمام زورگویان عالم می ایستد و دشمن نیز به همین دلیل تاکنون به شکل‌های مختلف در حال تضعیف چهره اسلام و ولایت فقیه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار در ادامه ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پیاده‌روی اربعین را بزرگترین رویداد معنوی و مذهبی جهان دانست و افزود: دشمن از همین قدرت معنوی اهل بیت(ع) و دین مبین اسلام است که هراسان است و به شکل های مختلف در حال توطئه و دسیسه علیه مسلمانان سرتاسر جهان است.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه با اشاره به وارونه نمایی و فضاسازی کاذب دشمن در بحث مذاکرات برجامی افزود: در شرایط فعلی ایران مرکز تصمیم گیری است و حرف نهایی و تعیین کننده را ایران مشخص خواهد کرد چرا که دشمن از قبل هم بیشتر زمین گیر شده و بی اعتمادی آن در طول تاریخ اثبات شده است.

وی از زحمات شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بیله سوار به خاطر تلاش در جهت جذب اعتبارات لازم برای عمران و آبادانی مبلمان شهری تقدیر و تشکر نموده خواستار تسریع در روند آسفالت ریزی معابر و خیابان های این شهر شد.

انتهای پیام
captcha