پیاده‌روی اربعین پاسخ محکمی به دشمنان داد
کد خبر: 4085994
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

پیاده‌روی اربعین پاسخ محکمی به دشمنان داد

امام‌جمعه موقت میاندوآب گفت: دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی بودند ولی دیدیم که هرکس در مقابل این حرکت بایستد، سیلی سختی خواهد خورد.

حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی، امام‌جمعه موقت میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی، امام‌جمعه موقت میاندوآب، ۲۵ شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، اظهار کرد: مکتب امام حسین(ع)، مکتب عزت، شهادت و ایثار و از خودگذشتگی بوده و امام حسین(ع) به ما درس مقاومت داد.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) در مقابل باطل، تسلیم نشد و به ما درس عزت داد، افزود: ایستادگی ما در مقابل آمریکا و استکبار نیز برگرفته از مکتب عاشورا است.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با اشاره به اینکه کشورهایی که تسلیم آمریکا شده‌اند مانند لیبی و مصر و… برای ما الگوی روشن و بارز هستند، گفت: تسلیم در برابر آمریکا برای ما عزت نمی‌آورد بلکه مایه ذلت است.

حجت‌الاسلام گل حسینی با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی، تصریح کرد: دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی بودند ولی دیدیم که هرکس در مقابل این حرکت بایستد، سیلی سختی خواهد خورد.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: محبت امام حسین(ع) در دل‌های مردم جاری است و هیچ زمانی ذره‌ای از این محبت کم نمی‌شود.

وی هم چنین به هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار است که امروز این ایستادگی و مقاومت مردم ایران جهان شمول شده و جبهه مقاومت گسترده‌تر شده و همه مدافع نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

انتهای پیام
captcha