اعلام برترین‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در سمنان
کد خبر: 4086261
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

اعلام برترین‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: نفرات برتر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم معرفی شدند.

اعلام برترین‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، امروز، 27 شهریور، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم با حضور ۷۵ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی برگزار شد گفت: پس از انجام رقابت، نفرات برتر این دوره مشخص شدند.

وی با اشاره به نفرات برتر در رشته‌های حفظ قرآن‌کریم بخش آقایان گفت: در رشته حفظ کل سجاد واعظی از دامغان نفر اول، در رشته حفظ ۲۰ جزء قاسم خاکپاش از شاهرود نفر اول و در رشته حفظ ۱۰ جزء قربان علیان‌نژادی از دامغان نفر اول و امیر حبیبیان از مهدیشهر نفر دوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان متذکر شد: در رشته قرائت تحقیق محسن سفیدیان، سید علیرضا تقوی و محمد اسماعیل آریامنش هر سه از سمنان به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته ترتیل نیز محسن خطیبی از سمنان اول، محمد ابراهیم یونسیان از مهدیشهر دوم و حمید علیزاده از شاهرود سوم شدند.

حجت‌الاسلام تدینی با اشاره به اینکه مسابقات استانی امسال در بخش بانوان نیز همزمان با مسابقات آقیایان در حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در رشته حفظ کل خواهران زینب شاطری ، نرجس سعدالدین و فاطمه زهرا علیزاده سه شرکت کننده سمنانی بودند که موفق شدند به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

به گفته وی؛ شیما یزدانی از سمنان نفر اول رشته حفظ ۲۰ جزء ، کوثر تبیانیان از سمنان و زهرا کرمانی از شاهرود نفرات دوم و سوم این رشته شدند و صدیقه سادات‌حسینی از سمنان نفر اول رشته حفظ ۱۰ جزء، زهرا وارثی از دامغان نفر دوم و معصومه خلیلی از گرمسار نفر سوم رشته حفظ ۱۰ جزء شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان متذکر شد: خانم محدثه رمضان‌پور از شهرستان سمنان نفر اول رشته قرائت بانوان و فاطمه محمد تقی نفر دوم این رشته شدند و عطیه تبیانیان از سمنان نفر اول رشته ترتیل ، مهدیه اسماعیل‌پور از سمنان نفر دوم و طیبه رحمانی‌فر از سمنان نیز در رتبه سوم رشته ترتیل جای گرفت.

حجت‌الاسلام تدینی با اشاره به نفرات برتر و راه یافته به مرحله مقدماتی سراسری آزمون تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه اظهار کرد: در رشته تفسیر قرآن کریم سمیه کامیار، محمد سیف‌آبادی، طاهره شریفیه، فاطمه کرم‌الدین، فاطمه زهرا نادعلیان، نصیبه رشیدی، فاطمه نظری، حدیث نوروزی، سیده وحیده فرودی، منیره جمادی، معصومه مطهری فر، سمیه ابراهیمی و سیدمحمد تقوی و در رشته نهج‌البلاغه الهه اصغری، طیبه باقری، فاطمه زهرا اسکندری، زینب کوچک‌پور، زهرا کوچک‌پور، فاطمه فرحزادیان‌پور، و در رشته صحیفه سجادیه حسین دوست‌محمدی نفرات راه یافته به مرحله مقدماتی سراسری آزمون تفسیر قرآن‌کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه هستند.

انتهای پیام
captcha