تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای حل مشکلات راهگشا است
کد خبر: 4086653
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای حل مشکلات راهگشا است

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایحان غربی گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سرمایه‌های ارزشمندی هستند، که تجربه‌های آنها برای حل مشکلات کشور راهگشا است.

تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای حل مشکلات راهگشا استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رضاکارگر مدیرکل تامین‌اجتماعی نیروهای مسلح آذربایحان غربی در همایش «انس و مودت با حافظان حریم ولایت» که در سالن اجتماعات این اداره کل در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: قدردانی از زحمات، تلاش‌ها، ایثار و گذشت بازنشستگان یک ضرورت است، چراکه تجلیل و قدردانی از آنها برای گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی و فداکاری در جامعه بسترساز است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه امسال مراسم‌های تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح در شهرستان‌های استان با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این رویدادها در تقویت روحی و روانی بازنشستگان بسیار موثر است.

 کارگر امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون جانفشانی‌ بازنشستگان، رزمندگان دیروز و شهدا دانست و گفت: رزمندگان و دلاورمردان عرصه جهادوشهادت، پیشکسوتان استقامت و ایستادگی هستند، که عاشقانه و عالمانه از انقلاب دفاع کردند.

 مدیر کانون بازنشستگان سپاه شهدای استان در این مراسم با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از جان و مال و همه هستی خود گذشتند، تا  درخت پرثمر انقلاب و اسلام رشد کند، افزود: امروزه رشد و توسعه همه‌جانبه کشور درسایه وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران اسلامی تجلی یافته است.

سیدرضا تاج‌الدینی با اشاره به اینکه وابستگان نیروهای مسلح از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند، خاطرنشان کرد: تجربیات این قشر در رویارویی با مشکلات کشور و جامعه راهگشاست و باید از آن بهره برد.

 مسئول دفتر نمابندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران در این مراسم با اشاره به نقش بازنشستگان نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: نقش این عزیزان در آن ایام بسیار ارزشمند و کلیدی بود، این دلاورمردان با رشادت‌های خود عزت و امنیت را برای ایران‌اسلامی به ارمغان آوردند.

 حجت‌الاسلام محمد قنبری با بیان اینکه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران با تبعیت و پیروی از رهبری مجتهد و شجاع از آرمان‌های امام راحل و شهدا حراست کردند، گفت: خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در بالاترین سطح آمادگی خود هستند و همین اقتدار نیروهای مسلح موجب شده است، که دشمنان توان تهدید علیه این آب‌وخاک را نداشته باشند.

 در پایان این مراسم از بازنشستگان و خانواده‌های وابسته به نیروهای مسلح در چالدران تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha