شهادت از برترین مفاهیم در فرهنگ اسلامی است
کد خبر: 4087112
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

شهادت از برترین مفاهیم در فرهنگ اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهادت از برترین واژه‌ها و مفاهیم در فرهنگ اسلامی به‌ شمار می‌رود، به‌طوری‌که شهادت اوج تکامل یک انسان بوده و شهید با تقدیم جان خود به بالاترین مدارج هستی دست پیدا می‌‌کند.

شهید با تقدیم جان خود به بالاترین مدارج هستی دست پیدا می‌‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 30 شهریور در دیدار با خانواده شهید کاظم کاظمی در سلماس، گفت: شهادت یکی از مقدس‌ترین و ارزشمندترین مفاهیم در معارف الهی به‌شمار می‌آید که هیچ مقامی بالاتر از آن وجود ندارد.

وی شهادت را اوج کمال ابنای بشر دانست و اضافه کرد: انسان‌های زیادی هستند که در مواقع نیاز به میادین حق علیه باطل می‌شتابند و به‌‌صورت داوطلبانه تمام هستی خود را یکجا تقدیم معبود خود می‌کنند و به مقام لقای الهی دست پیدا می‌کنند.

فیاضی با بیان اینکه قطره قطره وجود شهدا به دریای بیکران هستی مطلق ملحق می‌‌شود، خاطرنشان کرد: کسانی که در راه خدا و دین جان خود را از دست می‌دهند، بدون شک پاداش اخروی ارزشمندی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha