حوزه علمیه خوزستان آماده همکاری با همه نهادها است
کد خبر: 4088680
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

حوزه علمیه خوزستان آماده همکاری با همه نهادها است

مدیر جدید حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه از همه اقشار، مسئولان اداری، نظامی و انتظامی و دستگاه‌های مختلف استان تقاضا دارم با تعاملی سازنده در کنار حوزه قرار بگیرند، گفت: ما در خدمت همه آنها خواهیم بود تا در یک مجموعه همدل، همراه و همکار بتوانیم خدماتی را در عرصه‌های فرهنگی ارائه دهیم.

محمد علی بلادیانبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی بلادیان، امروز هفتم مهر طی مراسمی، با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان معارفه شد.

بلادیان در این مراسم گفت: وظیفه خود می‌دانم که از بزرگوارانی که بنده سالیان زیادی در خدمت آنها بودم، به ویژه آیت الله موسوی جزایری و آیت الله شفیعی، تشکر کنم و امیدوارم که بتوانم در کنار این بزرگواران و سایر علمای استان، گامی کوچک در راستای اهداف انقلاب اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر(ع) بردارم.

وی با بیان اینکه رفتار، گفتار و برنامه‌ریزی‌های امروز ما در کیفیت و تعجیل در ظهور حضرت دخیل است، گفت: مسئولیت هر کسی که در عرصه‌های مختلف این انقلاب قرار می‌گیرد از زمان‌های گذشته دشوارتر است. این دشواری در استانی که از دیرباز شاهد مجاهدت‌های علمی، اخلاقی و تربیتی علما و همچنین مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا بوده، بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین بلادیان افزود: از همه اقشار، مسئولان اداری، نظامی و انتظامی و دستگاه‌های مختلف استان تقاضا دارم با تعاملی سازنده در کنار حوزه قرار بگیرند و ما در خدمت همه آنها خواهیم بود تا در یک مجموعه همدل، همراه و همکار بتوانیم خدماتی را در عرصه‌های فرهنگی ارائه دهیم.

انتهای پیام
captcha