آغاز ثبت‌نام دوره جدید مدارس قرآن و عترت دانشگاه تهران
کد خبر: 4089737
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

آغاز ثبت‌نام دوره جدید مدارس قرآن و عترت دانشگاه تهران

مدرس مجمع مدارس دانشجویی قرآن از آغاز ثبت نام دوره جدید تمامی مدارس مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران با هدف تدبر در قرآن خبر داد.

هانی چیت‌چیان، مدرس مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز ثبت‌نام دوره جدید تمامی مدارس مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران خبر داد.

وی در این رابطه به مدارس علوم اجتماعی، علوم پایه و مهندسی، زبان‌های خارجی، خانواده، تدبر در قرآن، طب و علوم پزشکی، آموزش و پرورش، دانش‌آموزی (نوجوانان)، هنر و ادبیات، سفیران قرآن، خبر و رسانه، علوم انسانی، جهاد و تبلیغ، حفظ و تدبر، فرهنگیان و دعا و فقه حکومتی اشاره کرد.

چیت‌چیان اظهار کرد: دوره‌ها به صورت حضوری و مجازی ویژه بانوان و آقایان در همه گروه‌های سنی و تحصیلی  است. دوره‌های تدبر در قرآن به طور مشخص در مورد تدبر کار می‌کند و به معنای این است که وقتی آیات قرآن را می‌خوانیم پیام خدا برای ما چه بوده است، آن غرض را پیدا کرده و بدین ترتیب پیام قرآن را در زندگی‌مان پیدا می‌کنیم

وی ادامه داد: تدبر باعث می‌شود که قفل به قلب انسان نخورد، طی مجموعه روش‌های تدبر سعی می‌شود، مهم‌ترین روش‌های تدبر را که از قرآن و روایات گرفته شده طی چهار سطح آموزش داده شود، در این سطوح هم روش یاد گرفته می‌شود و هم سوره‌ها چهار دور مطالعه می‌شوند.

علاقه‌مندان با استفاده از لینک quranetratschool.ir/?p=26617 می‌توانند اقدام به ثبت نام در این دوره‌ها کنند.

انتهای پیام
captcha