مدیر کل جدید بنیاد شهیدآذربایجان غربی معرفی شد
کد خبر: 4090933
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

مدیر کل جدید بنیاد شهیدآذربایجان غربی معرفی شد

حجت‌الاسلام داوود میرزایی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی معرفی شد.

معارفه مدیر کل جدید بنیاد شهیدآذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی 18 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید بنیاد شهید وامور ایثارگران آذربایجان‌غربی اظهار کرد: متاسفانه مدیران در اجرای طرح قانون جامع ایثارگران که می‌تواند تحولی در خدمات‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ایجاد کند کوتاهی کردند و نتوانستند رضایت مردم را جلب کنند.

وی افزود: مدیریت جدید استان باید تمام تلاش خود را برای اجرای مناسب این طرح که دولت سیزدهم هم از پشتیبانان آن به شمار می‌رود انجام دهد و ورود به عرصه‌های فرهنگی را در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران یک ضرورت است.

ابراهیمی بیان کرد: ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت باید در اولویت قرار می‌گرفت اما با نگاه به چند سال گذشته متوجه می‌شویم که کار خاصی در این بخش مهم صورت نگرفته است .

وی ادامه داد: بر رفع مشکلات درمانی، اشتغال، بیمه تکمیلی و مسکن خانواده‌های شاهد تاکید داریم و نباید فرزندان شاهد را بعد از ازدواج رها کرد و تصور شود که وظیفه تمام شده است، مانند یک پدر باید چتر حمایتی برای فرزند شهیدان باشید.

کامیار ثقفی، قائم مقام رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این مراسم گفت: قصد داریم بر اساس تجربیات گذشته بر فعالیت‌های فرهنگی تمرکز بیشتری کنیم و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را در اولویت برنامه‌ها قرار دهیم.

وی تصریح کرد: حضور تعداد اندکی از جوانان و نوجوانان در اعتشاشات اخیر اگرچه ناچیز و به مشابه قطره در برابر دریا است اما نشان می‌دهد که دشمنان برای ضربه زدن به نظام به شدت در حال تلاش هستند .

ثقفی افزود: برای ناامید کردن دشمنان باید سرمایه‌گذاری بیشتری در حوزه‌های فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت داشته باشیم و مثل همیشه در راستای رفاه، آسایش و اقتدار مردم گام برداریم .

در این مراسم حجت‌الاسلام داوود میرزایی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی معرفی و از تلاش‌های هفت و نیم ساله مهدی فعال در این سمت قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha