بصیرت ملت ایران طومار دشمن را درهم پیچیده است
کد خبر: 4091557
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

بصیرت ملت ایران طومار دشمن را درهم پیچیده است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: همواره دشمن علیه اسلام و انقلاب دسیسه‌چینی می‌کند، ولی بصیرت ملت طومار دشمن را همیشه درهم‌ پیچیده است.

بصیرت ملت ایران طومار دشمن را همیشه درهم پیچیده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، 21 مهر در همایش علما و روحانیون که در مصلی امام خمینی(ره) پیرانشهر برگزار شد، اظهار کرد: علما و روحانیون اهل تسنن و تشیع در رویدادهای مختلف کشورمان همواره در کنار یکدیگر بوده‌اند.

وی ضمن اشاره به روایاتی از اهل تشیع و تسنن در خصوص پیامبر گرامی اسلام(ص)، ادامه داد: توطئه‌های دشمنان از صدر اسلام آغاز شده و همواره ادامه داشته است، که هوشیاری پیامبر گرامی اسلام(ص) تمامی این توطئه‌ها را نقش بر آب کرد. همچنین ایستادگی ائمه اطهار(ع)، علما و منادیان واقعی اسلام دین را با همان صلابت تا به امروز نگه داشته است.

حجت‌الاسلام قریشی در خصوص حوادث روز دنیا گفت: ما نفوذ آمریکا را در دوران‌های مختلف مشاهده کردیم، به‌طوری‌ که دشمن در جبهه نرم مقاصد بسیاری را دنبال می‌کرد، که با تقویت محورهایی همچون معنویت، ارتباط با خداوند و محور اساسی بصیرت که لازمه اساسی معنویت است، تمامی توطئه‌های آنها را خنثی کرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی ضمن ابراز تأسف از توهین به مقدسات و سوزاندن کتاب خدا در اغتشاشات اخیر، گفت: نظیر این فتنه‌ها در تاریخ اسلام به‌ معنای‌ واقعی‌ کلمه بی‌شمار بود، که بصیرت ملت ایران در این خصوص فتنه‌ها را ‌بی‌اثر کرده است.

قریشی تمامی این توطئه‌ها را  نیاز به عکس‌العمل دانست و اظهار کرد: لازم است مردم از کیان، دین و کشور خود در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنند و اجازه تعرض به دشمنان اسلام و ایران را ندهند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: آمریکا و غرب از ایران ضربه‌های فراوان خورده‌اند و امروز جهان اسلام بیشتر از هر زمانی نیاز به وحدت دارد، تا در مقابل دشمن قسم‌خورده ایستادگی کند، که با توان وافر دانشمندان ایران اسلامی از لحاظ جنگ سخت و نرم هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد.

انتهای پیام
captcha