دشمن برای ایجاد اختلاف تلاش بلندمدتی را آغاز کرده است
کد خبر: 4092286
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

دشمن برای ایجاد اختلاف تلاش بلندمدتی را آغاز کرده است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: دشمنان نظام اسلامی برای اینکه آتش اختلاف را در ایران بیافروزند و روزبه‌روز آن را شعله‌ور کنند، به‌صورت بلندمدت برنامه‌ریزی کرده‌اند و تلاش می‌کنند.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآبحجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امام‌جمعه میاندوآب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: سیاستمداران استعمارگر به خوبی بر این نکته مهم واقف هستند، اگر هویت یکپارچه‌ جهان اسلام شکل پیدا کند و مسلمانان بیدار شوند، به‌طورقطع مسیر برای سیطره سیاسی و اقتصادی آنان مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمن برای اینکه از هوشیاری و بیداری مسلمانان جلوگیری کند، در تلاش همه‌جانبه و بلندمدت،‌ به اختلافات در میان مسلمانان دامن می‌زند، تا آنها را درگیر مسائل حاشیه‌ای کرده و اهداف شوم خود را پیش ببرد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه، استکبار جهانی با پهن کردن چتر این سیاست خبیثانه‌، بیش از گذشته باعث غفلت توده‌های مردم می‌شود، اضافه کرد: ولی دشمنان اسلام بر هر جایی مسلط شوند، بر ایران هرگز نخواهند توانست، چون ملت ما بی‌اندازه آگاه و بصیر هستند.

وی ادامه داد: تعصبات مختلف، سست‌عنصریِ نخبگان سیاسی و فرهنگی و ناآگاهی مردم راه را برای تسلط بر کشورهای مختلف توسط دشمنان‌شان و چپاول ثروت‌های طبیعی‌ آنها می‌گشاید.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: اما ملت ما ثابت کرده‌اند، همواره از بصیرت عمیقی برخوردار هستند و حول محور ولایت‌فقیه گردهم جمع شده‌اند و به دشمن اجازه آسیب و تفرقه نمی‌دهند.

انتهای پیام
captcha