مفاهیم و مبانی صلح‌آفرینی در اسلام بررسی می‌شود
کد خبر: 4092870
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
در قم؛

مفاهیم و مبانی صلح‌آفرینی در اسلام بررسی می‌شود

اولین پیش‌نشست ششمین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران ادیان و صلح‌آفرینی در هزاره سوم؛ ظرفیت‌ها و چالش‌ها با موضوع «مفاهیم و مبانی صلح‌آفرینی در اسلام» با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب در قم برگزار می‌شود.

نشست « مفاهیم و مبانی صلح‌آفرینی در اسلام» در قم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، اولین پیش‌نشست ششمین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران ادیان و صلح‌آفرینی در هزاره سوم؛ ظرفیت‌ها و چالش‌ها با موضوع «مفاهیم و مبانی صلح‌آفرینی در اسلام» با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مصطفی‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی با موضوع «صلح قرآنی به روایت آیت‌الله جوادی آملی»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین مظفری، رئیس مرکز صلح و گفت‌وگوی دانشگاه ادیان و مذاهب با موضوع «اصول و مبانی صلح‌آفرینی در سنت اسلامی»، حسن نوربخش، پژوهشگر علوم سیاسی و روابط بین‌الملل با موضوع «گفتمان صلح و همزیستی در اسلام و روابط بین‌الملل» و محمد منصورنژاد، عضو هیئت مدیره و مسئول کمیته دین‌پژوهی انجمن علمی مطالعات صلح ایران با موضوع «نقش ادیان در مکتب ایران و صلح؛ با تأکید بر اولویت عرفانی» به ایراد مقاله می‌پردازند.

این پیش نشست روز پنج‌شنبه، 28 مهرماه از ساعت 9:30 تا 12 در تالار سید جمال‌الدین اسدآبادی دانشگاه ادیان و مذاهب واقع در بلوار الغدیر، کوچه11 برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، ششمین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران با همکاری نهادهای علمی از کشورهای گوناگون جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha