سرچشمه سعادت یک ملت در دانشگاه‌ها قرار دارد
کد خبر: 4093324
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

سرچشمه سعادت یک ملت در دانشگاه‌ها قرار دارد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سرچشمه سعادت یک ملت به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی در دانشگاه‌ها قرار دارد، بنابراین باید به این عرصه توجه جدی شود.

سرچشمه سعادت یک ملت در دانشگاه‌ها قرار داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی 29 مهر در همایش تحولات اخیر کشور و منطقه که به همت بسیج اساتید استان در پردیس دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: نقش دانشگاه در دفاع‌مقدس و انقلاب را به هیچ عنوان نمی‌توان انکار کرد.

 وی با بیان اینکه سرچشمه سعادت یک ملت به‌ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی در دانشگاه‌ها قرار دارد، افزود: بنابراین باید به جامعه دانشگاهی بیش از پیش توجه شود، برکسی پوشیده نیست، شهید مهدی باکری نمونه بارز دانش آموخته‌های نسل انقلاب است.

شهسواری با بیان اینکه، ریشه‌های سعادت، فلاح و مقاومت یک ملت از دانشگاه سیراب می‌شود، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در طول 35 سال گذشته،  ۴۷۵ نوبت دیدار با قشر دانشگاهی و دانشجویی داشته‌اند، همین موضوع به‌تنهایی بیانگر میزان اهمیت این قشر است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در ایران با الهام از آموزه‌های اسلامی ارزش و جایگاه علم و علم‌اندوزی بسیار رفیع است، گفت: سازمان بسیج اساتید لازم است، علاوه بر پیشتازی در عرصه‌های علم برای جهاد تبیین اهتمام کند.

شهسواری گفت: اگر ما حقایق جامعه را روایت نکنیم، بدون‌شک دشمنان آن را روایت کرده و آن‌طور که مصالح‌شان ایجاب می‌کند آن را تغییر خواهند داد یا وارونه گزارش خواهند کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با فضای مجازی مبنی بر « اگر وظایف رهبری به من اجازه می‌داد، مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتم»، گفت: همین موضوع به‌تنهایی بیانگر میزان اهمیت و تاثیرگذاری فضای مجازی است.

انتهای پیام
captcha